{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Den hund altså..... {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg lidt sløv og fik ikke ryddet morgenmaden helt væk fra køkkenbordet.

Lidt efter kom Chewie ind og smed en skive brød foran mig.....og kiggede spørgende på mig !!

Han fik naturligvis brødet som "findeløn" og jeg måtte ud og rydde op efter migf selv(satans til hund altså)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den hund altså.....
  • #1   29. mar 2012 Griner...
    Jeg har heller ikke helt vænnet mig til min nye vovse - så vi delte åbenbart lige et rundstykke forleden dag da jeg havde lagt en ene del lidt for tæt på bordkanten... smiley
    (ja, jeg gad heller ikke sige noget til ham - jeg kan jo bare lære det!)

• #3   29. mar 2012 Team Talkative :

Kan sagtens se, hvad du mener, men vil hellere give ham "findeløn" for at komme til mig med de ting, han "finder" end risikere, at han bare snupper det bag min ryg.....ville være bange for, at han en dag ved et uheld fik fat i noget farligt smiley

• #5   29. mar 2012 Som sagt kan jeg sagtens se, hvad du mener, og havde jeg taget ham i det, eller han havde nuppet det mere eller mindre ud af "munden" på mig(fx.som Black Beauty's beskriver), havde jeg også reageret på en helt anden måde.

Er glad for, hvis han går på bordet, at han så vil komme til mig og vise det inden han bare spiser det.....frem for alternativet smiley

Det er forøvrigt også første gang det er sket med undtagelse af den ene gang, jeg kom hjem og mit fyldte glas med vand stod midt på gulvet...stadig fyldt(hvordan det lykkedes for ham, aner jeg ikke, men rimeligt sejt gået alligevel*rødmer*)

• #7   29. mar 2012 Ja, det er stadig det helt store mysterie herhjemme....han har bare ikke gjort det siden, så vi har heller ikke haft taget ham i det*lol*

• #9   29. mar 2012 åhh kan tydeligt huske da Tonny havde fødselsdag, vi havde købt en lagkage og hans forældre skulle komme på besøg. Vi havde stilt kagen på spisebordet og skulle lige hente noget i køkkenet, kommer så ind til Vipz der har allerede havde spist det kvarte af kagen smiley
    Var flad af grin og lettere utilfreds smiley

Kommentér på:
Den hund altså.....

Annonce