Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund boller pude ..
  • #1   31. mar 2012 Okay ved bare ikke hvad han skulle få stress af smiley Det er noget han er begyndt at gøre inden for den sidste uge , og gør det mest hvis jeg står og laver noget og han vil lege ..

• #2   31. mar 2012 Hmm okay .. Synes bare det er virkelig klamt og træls han gør det .. Og tænkte et eller måtte man da kunne gøre ved det ..

når jeg sidder og tænker tror jeg ikke Curtis gør det fordi han har stress men fordi han "nyder" det eller synes det er sjovt ..

• #3   31. mar 2012 Haha Alter ego .. Ja han har sku lige fundet ud af hva den sku bruges til ..

• #4   31. mar 2012 Giv ham en bamse eller et andet tøjdyr, som han kan og må bruge, så er dine puder fredet!

• #5   31. mar 2012 Ja har virkelig tænkt på det med at give ham noget han må bolle ..

• #6   31. mar 2012 Det er sandsynligvis bare hormoner -det er ikke usædvanligt at de får sådan en periode (osse tæver i øvrigt).
    Alternativt kan det være stress i forbindelse med f.eks. leg -altså hvis legen bliver lige vild nok.

Uanset så ville jeg bare stoppe det når det sker. Ikke gøre et stort nummer ud af det, og ikke skælde ud eller noget, men bare stoppe adfærden.
    JEG ville ikke give en "bollebamse", for jeg gider ikke have humperiet, men der er vi jo alle forskellige.

Er det blot hormonerne der driller, så går det jo over igen. Sker det i stress-situationer som hvis man leger vildt med hunden, ville jeg finde en mere hensigtsmæssig måde at lege med den på.

• #7   31. mar 2012 Jeg stoppede også den adfærd med Kiyoh - jeg gider simpelthen ikke glo på det! Han blev så kastreret og har ikke set noget lignende siden...
    Dog er den lille tøs begyndt at humpe min hanhund når de leger - det bliver også stoppet! smiley

• #8   10. apr 2012 Han er heldigvis stoppet med det igen , har ikke set ham gøre det længe smiley

Kommentér på:
hund boller pude ..

Annonce