Tilmeldt:
6. mar 2008 Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
måsen og jeg skal til usa {{forumTopicSubject}}
ja vi har fået en invitation. kan i huske jeg skulle mødes med en amerikansk jappe veninde jeg har skrevet med over facebook i flere år - ja vi havde jo en kanon dag i kbh her i feb og nu har hun spurgt om jeg ikke vil komme over til dem i texas her i efteråret.
ja og nu er vi i fuldt gang med at planlægge. og jeg tager måsen med. for så rykker de deres årlige chin fest og afholder den den anden uge i oktober hvor vi kommer der over.
jeg skal også ud og prøve og udstille der over med måsen.
er godt nok spændt på at rejse så langt med ham. nogen af jer der har sprøvet at rejse til eller fra usa med hund
feb 2011
Følger: 33 Følgere: 104 Hunde: 4 Emner: 973 Svar: 18.591
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.635
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.166
http://www.cdc.gov/animalimportation/dogs.html
Jeg ringer til den amerikanske ambasade inden vi bestiller fly for lige at sikre mig jeg har alle vaccinationer klare.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 3.698
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.166
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.166
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
måsen og jeg skal til usa