{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

hvor meget gåtur-chihuahua {{forumTopicSubject}}

hej
jeg vil gerne høre fra folk med chihuahua,om hvor mange gåture de går med deres voksne chi, og hvor længe?

jeg har fået en dejlig lille chi tæve på 5år,hun vejer 2.1kg og er lidt rund,da hun har boet med andre tæver med hvalpe og har spist deres hvalpefoder :O)
jeg er ikke vant til så lille hund og vil gerne høre om hvad deres behov er?

vi går ca 20 min. om morgen,ud over marker,frisk tur, og så går vi en tur kl caa 14,i en time, men aya vil gerne hjem efter 45 min,så vi har lyftet hende,har kun haft hende 3 dage,så ved ikke helt om det er for meget, ved natte tid går jeg ca 20-30 min over marker igen.
aya er en stille og rolig hund,der ikke beder om at komme ud, hun ligger gerne under dynen og hygger eller ligger i solen,ved vinduet og nyder livet.
hun sover gerne rigtig meget,og nyder at kæle ...
hun boede med 4 chier og 2 cavalier,og de var så rolige allesammen, legede da, med helt uden lyd, da vi kom,og stod i indkørselen,stod chierne i vinduet,uden lyd, og da vi bankede på og kom ind....stadig inden lyd.de er fantastiske.

aya har boet her fra søndag,og lige meget hvor meget der larmer udenfor,gøer hun ikke.hun er det nemmeste lille nus... :O)
et hyggedyr.

men hvor meget,ville i gå?
hun er helt renlig,og skynder sig ikke at tisse når vi kommer ud, så hun er ikke super trængende...
tak for jeres hjælp :O) god påske til alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget gåtur-chihuahua
Kommentér på:
hvor meget gåtur-chihuahua

Annonce