{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Svømning... {{forumTopicSubject}}

Når man nu starter op med svømning - på stranden - med hundene - må længe må de så reelt svømme af gangen -
Nu mener jeg ikke rende rundt i vandkanten - og hente pinde i vandet -
Men reel svømning - ?! ?!

Tænker om de kan få en decideret overbelastning - fordi det er andre muskler end de sædvanligvis bruger -

Idag svømmede Futte fx 20 minutters tid - og han måtte nærmest hives / lokkes tilbage til badebroen - for det var da bare for vildt at være i vandet -
Derudover - hvor ofte er i andre startet op -
Tænker jo - at hvis vi fx skal begynde at løbetræne - starter vi jo heller ikke ud med et laraton 4 dage i træk - så får man sgu en smule ondt - ss -

Skla man regne med at det samme gælder svømning og hunde -

Tænker at ville svømme med dem nogle gange om ugen - og begrænse det til 20 minutter pr gang -

Er det hysteri - ?? eller ???

Håber på lidt svømmer erfaring fra nogle af jer... smiler...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svømning...
  • #1   11. jul 2006 Et MARATON... Sku der stå - ss -

• #2   11. jul 2006 Svømning er noget nær den bedste form for motion fordi den ikke overbelaster led etc.
    Så lad ham bare svømme løs. Han skal nok komme ind, når han bliver for træt, for så kan de ikke holde sig oppe.

• #3   11. jul 2006 Nu glemte jeg selvfølgelig lige at spørge om han har nogle skavanker?

• #4   11. jul 2006 Hej Tine -

Umiddelbart har han ingen skavanker - ss -

Men han er jo en stor hvalp på 8 mdr - en lang løs lemmelasker - Griner -
    Så derfor får han fx ikke lov at gå på trapper etc - Da vi har været lidt nervøse for hans hofter -

Dog kan vi se at han med alderen "Samler" sig mere og mere - ss -

• #5   11. jul 2006 Lige præcis ved hofteskader, er svømning helt eminent. Rocky har selv HD og hans primære og bedste motion er via svømning.
    De skal som sagt nok selv komme ind når de bliver trætte.
    Og så skal man selvfølgelig tage hensyn bagefter og ikke gå en voldsomt lang tur osv.

• #6   11. jul 2006 Tine - takker for dit svar - SMiler... Nope - det var også i snor lige tilbage til bilen - og nu ligger han og snork sover - smiler...

Han troede at han kunne fange det hvide skum hans poter lavede når han vømme rundt -
    Hvilket foregik i fuld fart rundt ... Han var ellevild - og havde det næsten helt dårligt med at stoppe legen - men pludselig styrtede det ned - og så syntes JEG ikke det var så sjovt længere - Griner - Han blev bare endnu vildere -
    Og Idun var blevet træt - Så hun sad og ventede på at Futte blev færdig - ss -

• #7   11. jul 2006 Julie - da vi var nede og svømme med Victor i den "rigtige" hundesvømmehal sagde ejeren af stedet at en stor tung hund ikke skal svømme mere end ca 15 min de første mange gange indetil de kommer i bedre svømmeform... så kan man trappe lidt op.. Dejligt at du har vandhunde (Er vi vist også ved at få) og god fornøjelse med det.. pas nu på de ikke får WaterTale af det her i starten...

• #8   11. jul 2006 Hvad er Water Tale ???

• #9   11. jul 2006 Griner - OK - så det - og tænkte - hva mon det er - ss -
    Ja - men der er sgu meget man skal være obs på hele tiden -
    Men det kan vel også undgås ved at træne hundene langsomt op, med kortere svømmetider - som langsomt sættes op, ik sandt ?

• #10   11. jul 2006 Karen -

Ja - troede heller aldrig at jeg sku få dem i vand - men så tog de lige røven på mig -
    Rigtig fedt - har altid ønsket mig at kunne svømme med hundene - ss -

Så i kan nok forstå at jeg er over lykkelig - ss -

• #11   11. jul 2006 Kan se du allerede har fået svar.. Var lige fordybet inde i Mastiff-snakken...

Jo det er bare rigtig dejlig for dig at du kan have dem med ud og svømme.. Victor er som sagt også blevet en lykkelig sopper, og en glad svømmer, men han er tung og bliver hurtigt træt *s*

• #12   11. jul 2006 det er såå sødt når de bader. Julie - ku du forestille dig min blandings hund bade?? han er sååå lille deri *G* Man kan liiige se hans bette hovede

• #13   11. jul 2006 Pia : Smiler... Ja - det er fantastisk at bade med sine hunde -

Mine blandingshunde er også vilde med det - ik Anna hun er sgu for sær - men de andre -
    Og så min klasse A hund Dunse - hun er nu også vild med det - ss -

Kommentér på:
Svømning...

Annonce