{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Hvor er her stille {{forumTopicSubject}}

Vi har haft 2 hanhunde, som igennem en periode ikke har kunne gå sammen. Det er primært den ene som har haft et stort problem med at have en anden hanhund i huset. Vi har prøvet med adfærdsterapeut, kastration, træning m.m. uden heldt.
Konsekvensen blev så at vi søgte efter et nyt hjem til den ene hund og han er nu flyttet i fredags til et dejligt hjem. At valget blev ham vil jeg ikke komme ind på her, udover at han helt klart var nemmest at omplacere pga. hans super dejlige temperament.

Og her en tak til HG's bruger for ikke at tilsvine min annonce af hunden, til trods for han er en blandning i 2 års alderen kort før sommerferien etc. etc. Det var dejligt at opleve at man kan annoncere uden at det blev grimt - jeg var ellers temmelig bekymret da jeg lavede annoncen. Tusind tak smiley

Vi har så nu kun ham tilbage, som vi nu lært af erfaring, ikke kan gå sammen med andre hanhund, så skal vi engang i fremtiden have en hund mere (der kommer til at gå laaaaaang tid) så bliver det en tæve.

Men efter den anden hund er kommet væk, har vi lagt mærke til hvor ekstremt rolig og stille han er blevet. Man kan virkelig mærke at han ikke er på vagt mere. De sidste måneder har han været temmelig urenlig indendørs, han har formentlig skulle markere sig. Vi har følt at begge hunde har været stresset af situationen, specielt ham. Men nu er der bare ro og fred, og ingen uheld indendørs.

Hvor er det bare skønt, men også underligt at her er så stille. Han slapper virkelig af.

Så ALDRIG to hunde af samme køn i vores hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er her stille
Kommentér på:
Hvor er her stille

Annonce