{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Hvalpe foder.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der herinde, der mon har nogle forslag til hvad man kan fodre sin halv kræsne boxer hvalp med ??
Vi fodrer lige nu med VetPro ( eller hedder det ProVet??) fra dyrelægen, men interessen for det er ikke stor mere, og det er også i den dyre ende synes jeg - 344 kr for 8 kg..
Synes alt det her foder halløj er en jungle - håber nogen kan hjælpe mig med at forstå smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe foder..
  • #1   11. apr 2012 Oriejen Puppy det dufter dejligt, måske det er noget.
    Mine får og har fået nutra nuggets puppy foder... Det er de rigtig glade for, og ser rigtig gode ud... Nutra nuggets er ik et voldsomt dyrt foder, og det kan også fåes i en gold serie. Den har jeg så ik prøvet, men kig på de par stykker...

• #2   11. apr 2012 Ja nutra nuggets puppy er ganske udmærket. Du kan få dem på tilbud her:
    http://fidoogfelix.dk/hundefoder-9/hvalpefoder-18/

• #3   11. apr 2012 Det er ret heldigt at din hund ikke kan lide det foder. Det er skide dyrt og egentlig bare korn på korn på korn og fyldt med korn smiley
    Prøv at bestille nogle forskellige foderprøver hjem og se hvad din hund kan lide og husk at læse på sammensætningen inden du bestiller. Boxeren har brug for et godt foder med høj optagelses % ellers ender det med at du skal have en trailer med på gåturen for at samle lorte i.

• #4   11. apr 2012 Tak for hjælpen smiley Har lige snakket med en forhandler af diverse slags foder. Hun rådede mig til at prøve Live, da lille pigen ind i mellem har ret så tynd mave. Live skulle indeholde bio et eller andet der virker nogen lunde som A38.. Det betyder også meget ,at vi kan købe det tæt på hvor vi bor, for bliver helt sikkert trætte af at skulle køre for langt efter det smiley Men hold da op det er svært at gennemskue - så tog en beslutning og så håber vi hun trives på det nye foder.

• #5   11. apr 2012 Man må altså ikke bruge mælkeprodukter til hunde.

• #6   11. apr 2012 Det hedder Enterococcus faecium det som er i live og er på ingen måder det samme som a38. Hun skulle nok have formuleret det på følgende måde, at Enterococcus faecium virker på hundens mave som a38 kan virke på os.
    Men man må ikke bruge a38 til hunde der er fravænnet modermælken, for hvis de ikke har tynd mave så får de det!

• #7   11. apr 2012 Kunne aldrig drømme om at give hende mælkeprodukter..
    Det var også sådan hun forklarede det, jeg formulerede mig vist bare ikke ordentligt smiley lille pigen har fået en smagsprøve, og det huggede hun i sig.

• #8   11. apr 2012 Altså, vi bruger Happy Dog, og kan kun sige at vi er tilfredse! Alt bliver spist, det kommer ud som det skal, og vores hvalp vokser godt. Så det vil jeg ihvertfald klart anbefale smiley

Kommentér på:
Hvalpe foder..

Annonce