1.325 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min hund har ændret adfærd, bekymrende eller ok? Min hund har ændret adfærd, bekymrende eller ok?

Min tæve på 2 år, har altid været en sød og kærlig hund. Men når vi er hjemme hygger hun sig bedst i hundekurven.
Indtil for ca. 2 uger siden hvor hun begyndte at ville lægge på skødet, mellem benene, hun kan pludselig ikke komme tæt nok på.
Det er selvfølgelig dejligt, men samtidig er jeg lidt urolig over hendes pludselige adfærdsændring.

Er der nogle der måske har nogle forklaringer på hvorfor? Kan hun været blevet mere moden? Hormoner? Ældring?

Vi har intet ændret på hjemmefronten, så jeg forstår ikke denne pludselige ændring.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund har ændret adfærd, bekymrende eller ok?
  • #1   11. apr 2012 Falsk drægtighed måske? Så klistrer tæven ofte op ad ejeren.

• #2   11. apr 2012 Måske hun er i løbetid. Har I fundet noget der kunne ligne blod?

• #3   11. apr 2012 Tænker også enten løbetid eller falsk drægtighed (ca. 2 mdr efter løbetid), der boede mine hunde på skødet af mig smiley

• Mette D.
    Mette D. Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 316
    #4   11. apr 2012 Min 10 år gamle amstaff var blevet meget morsyg og ville pludselig ikke være alene, hun virkede ikke syg på nogle måder og først en dag da der lå noget brunt udflåd under hende, fik vi hende undersøgt og hun havde gået med livmoder betændelse og fik fjernet livmoderen. Der var ingen tegn på sygdom, først da hun for en sikkerhedsskyld blev skannet viste det, hvad der var galt.

• #5   12. apr 2012 Det kan min hanhund også finde på . Han er bestemt ikke i løbetid eller falsk drægtig . Bare mor syg indimellem smiley

• #6   12. apr 2012 Hun har lige været igennem en løbetid og falsk drægtighed, så hendes morsyghed er kommet sådan efter.
    Men det er også rart at have en hund der pludselig vil ligge på skødet når vi er hjemme. Jeg holder et vågent øje med hende.

Mange tak for svarene smiley

Kommentér på:
Min hund har ændret adfærd, bekymrende eller ok?

Annonce