{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.370 visninger | Oprettet:

hund halter {{forumTopicSubject}}

Prøver lige under det rigtige forum smiley

For omkring en måned siden slog Basco højst sandsynligt venstre forben da vi var ude og lege med en anden hund; de løb zig-zag mellem træerne og pludselig haltede han.
Siden da har han nogen dage haltet en smule, især efter at have taget en spænetur eller have leget fangeleg med andre hunde. Men for det meste har der intet været. Jeg har været lidt i tvivl om jeg skulle tage til dyrelægen, eller om det er noget der går i sig selv.

Men så i går var jeg i hundeskoven med ham, og vi skulle krydse et udtørret vandløb. Jeg hopper delvist, men havde ikke lige overvejet at Basco ville brage efter, hvilket resulterer i at han lander forkert. Derefter hopper han tilbage på den anden side og hopper hen til mig igen og benet giver efter under ham. Derefter ville han til at starte med ikke støtte på højre forben, men begyndte så at halte afsted. Han haltede let det meste af vejen tilbage, hvor jeg tog ham i snor så han ikke kunne spæne afsted og vi holdt små pauser så han kunne hvile benet.

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal stille op? Han haltede lidt på højre forben i morges på vores korte morgentur... Jeg ved ikke om jeg skal ringe til dyrelægen i morgen, eller om han bare skal have ro, altså undgå vild leg og spæneture? Jeg bor på anden sal, men har lidt problemer med at bære ham hele vejen ned, han vejer 30 kg... Han er 7 mdr gammel.

Det er også bare fordi jeg har været i tvivl med det andet forben, ville lige se tiden an fordi jeg tænkte det måske gik i sig selv... men jeg kan ikke lade være med at tænke på om alt det trappegang har skadet hans albuer... Håber I gider hjælpe mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund halter
Kommentér på:
hund halter

Annonce