{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.920 visninger | Oprettet:

Kristian S
Kristian S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Delehund?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, Jeg er i en situation hvor det ikke er muligt at få mig en hund på grund af mit arbejde. Det skal siges at jeg rejser meget med mit job.
Jeg vil så gerne have hund igen, og tanken om at få en dele hund er kommet op flere gange. Det skal siges at jeg arbejder 4 uger ude og er hjemme i 4 uger. Så hvis jeg kunne finde en der ville dele en hund med mig. Eller en der vil passe hunden i 4 uger. Og når jeg så er hjemme så har jeg hunden i 4 uger. Jeg har haft hund før, Samojed, og jeg var vild med det. Mine bo forhold gør at jeg ikke kan have en stor hund igen.
Men hvad tænker i om ideen, er det helt hen i vejret med at have en dele hund. Man kunne jo slå en efter lysning op her inde om der var nogen der var med på ideen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Delehund??
  • #1   15. apr 2012 Så du vil dele en hund med nogen du ikke umiddelbart kender de næste 10-16 år?
    I mine øre lyder det fuldstændig tosset..men måske er det bare mig?

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2012

#2   15. apr 2012 Ja du har sikkert ret smiley Men prøvede egentlig bare at finde en mulighed på at få mig en lille vaps igen.

• #3   15. apr 2012 jeg mener at får man talt tingene godt igennem, finder de rigtige mennesker og evt får nogle aftaler på papir, hvis det er noget værd, så er ideën ikke tosset....

Jeg har selv leget med tanken, men for os er det bare nogle weekender om året og så nogle ferie uger hvor jeg gerne ville finde nogen de kendte og som ville nyde at have dem...

Jeg synes ideen er super, men om den er til at realisere er så noget andet....

Hvis du skulle ville jeg nok søge efter nogle voksne mennesker, evt nogle hvor børnene er store eller er flyttet hjemmfra....

• #4   15. apr 2012 hvad med at slå dig ned som hundepasser de uger du er hjemme? der er masser der gerne vil have vovse passet privat istedet for pension...

• #5   15. apr 2012 Hvis man finder de rigtige mennesker og den rigtige hund kunne det måske lykkedes, men jeg ved det ikke.

• #6   15. apr 2012 Jeg ville ikke turde løbe an på, at den hund, jeg lige fik, egnede sig til det. For nogle vil det sikkert ikke være det store problem, hvis de er trygge begge steder, men for mange tror jeg, det ville tage sin tid fra gang til gang at vænne sig til det nye sted.

Men uanset om hunden kunne klare det; under INGEN omstændigheder ville jeg sætte min lid til, at jeg sammen med et "tilfældigt" menneske, ville kunne finde uad af at enes om hunden de næste mange år.

Kan du ikke finde nogen, som måske havde fast brug for pasning i perioder, hvor de pgså passer i dit kram? Så var det godt nok ikke din hund og du ville ikke have den hver gang i 4 uger, men du ville da have lidt hundeselskab fra tid til anden

• #7   15. apr 2012 Hundepasning var da os en mulighed ? Som Sarah skriver.

• #8   15. apr 2012 Se nu der allerede. Hvis det hele passer, kan du låne hanne Ms hunde smiley

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2012

#9   15. apr 2012 Ja jeg kan også godt se det positive i det. Og finde nogle der er stabile osv. Måske skal man starte iblandt dem man kender.

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2012

#10   15. apr 2012 Eller som i skriver , blive hunde passer. Den tanke tror jeg at jeg vil gå og lege lidt med. Tusind tak smiley

• #11   15. apr 2012 Altså vi har f.eks lige haft pasning til vores 4 i 3 dage. og netop hos nogen vi kender og føler har styr på det. Så ud og skab og kontakter:)

• #12   15. apr 2012 Hvis jeg skulle have sådan en løsning, så ville jeg nok spørge opdrætter i første omgang, eller en man stoler 100% på

• #13   15. apr 2012 Find en kæreste der har hund smiley

• #14   15. apr 2012 Om det er TS egen hund , der skal "passes" 4 uger ad gangen...... eller TS skal " passe " en andens hund i 4 uger........ kommer det ikke ud på eet.
    Der er stadig en hund , der skal skifte "hjem" hver 4. uge.

Jeg synes det ville være synd for hunden.....:o)

• #15   15. apr 2012 Det ville sagtens kunne lade sig gøre, jeg passede en hund 14 dage af gangen.
    Hunden var hverken stresset eller rodløs

Det gik temmelig godt den måde det fungerede på, jeg måtte nemlig ikke have hund hvor jeg boede men gerne passe en, så det var perfekt for begge parter.

• #17   16. apr 2012 jeg må også hoppe på båden angående hvor retfærdigt det er overfor hunden .. hvis du vil have hund, vil jeg sige den eneste løsning er en ændring af livstil, så må du derud fra afgøre hvad der er vigtigst, hund eller job .. man skal jo også have hundens bedste i interesse når man anskaffer sig den smiley og jeg syntes ikke det er hundens bedste der vægtes på her smiley
    Men håber da du finder en alternativ løsning, evt hundepasning af andres hunde ?? smiley

• Mickey Luigi L
    Mickey Luigi L Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #18   1. apr 2013 Jeg har netop oprettet denne side til alle dem, der er interesseret i Delehund: http://www.facebook.com/pages/Delehund/308899315907354?ref=ts&fref=ts

Hvis linket ikke virker, så bare søg på Delehund på Facebook.

profilbillede
Kommentér på:
Delehund??

Annonce