{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

dyrelæge eller ej? {{forumTopicSubject}}

Har i 2uger gået og lagt mærke til at Lady har mere søvn i øjne end normalt og at hendes øjne nogen gange løber lidt i vand (hun er våd ned af øjet) - Imorgen fjernede jeg hendes søvn og 1,5 time senere havde hun allerede søvn i hendes øjne igen. Jeg ringede til dyrelægen og fik en tid. Men nu er jeg kommet til at tænke på, om jeg er for pylret? (for jeg kender en og hendes hund kunne slet ikke åbne øjene for betændelse og sådan er lady jo slet ikke, kan intet betændelse se?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrelæge eller ej?
  • #1   16. apr 2012 Hmm måske hendes øjne er lidt generet af noget allergihalløj. Noget som er i luften, og hun så derfor danner mere søvn?

Dixie har også hele tiden lidt søvn i øjnene, men det er markant bedre end da hun var helt lille hvalp. Der løb hendes øjne så meget at vi troede hun havde distchiatis (staves?).
    Men fordi det er bedre nu ser jeg det ikke som et problem at hun danner lidt søvn hele tiden. Hendes øjne har åbenbart bare brug for det. Hun klør dem ikke.

• #2   16. apr 2012 Jeg synes det er den eneste rigtige beslutning at få det tjekket af en dyrlæge.

• #3   16. apr 2012 Jeg synes ikke du er pylleret... Øjne og øre kan sætte sig virkelig hurtig.. men måske du kunne have prøvet med saltvand inden :)?

• #4   16. apr 2012 Hun klør ikke i dem, men min kæreste har også lagt mærke til det. Jeg ringede fordi jeg tænker det måske er en begyndelse på det. Hun har også fået tør hud, har badet hende i skel shampoo men det hjælp slet ikke, tværdigmod. Men der var intet sidste sommer, så ved ikke om det kan være noget allergi? ' hun får noget af det bedste foder uden hvede osv.

• #5   16. apr 2012 Det kan jo aldrig skade at tage til dyrlægen, og når det er noget der er blevet værre er det jo bedst hvis man kan tage det i opløbet smiley

• #6   16. apr 2012 og en infektion giver jo puds der nemt kan forveksles med "søvn"

men ja, det er jo pollen sæson, så måske forklaringen er ligetil

• #7   16. apr 2012 Jeg håber dyrelægen kan svare på det' nu tager vi hvert fald afsted her kl. 14:30 smiley ' tak for hjælpen alle sammen smiley

• #8   16. apr 2012 Hvordan fjerner du det?
    Forhåbentlig med en ren klud/et stykke rent papir gerne vædet med øjenrens.
    Hvis du bare engang imellem bruger en "beskidt" finger til det kan du holde gang i en let øjenbetændelse uden egentlig at ville det.

Vores den ene tæve har lidt af det samme ind imellem, men tørrer jeg hendes øjne engang imellem med en klud med lidt øjenrens, så kan jeg holde det væk uden indblanding af dyrlæge..

• #9   17. apr 2012 Gør det faktisk med fingere' havde jeg slet ikke tænkt på' tak for Info smiley

Når men dyrelægen mente det evt kunne skyldes det pollen, det var ikke slemt men de var lidt for røde af hvad normalt er. Så vi fik dråber som vi skal bruge i 14dage og så skal vi prøve med saltvand smiley ' hvor tit skal jeg bruge saltvands dråber?
    Så fik hun også lige sin vaccine og et pas smiley

Kommentér på:
dyrelæge eller ej?

Annonce