{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

hund halter (opdatering) {{forumTopicSubject}}

så har vi været hos dyrlægen... Basco var selvfølgelig super stresset og overgearet, så det krævede tre personer at få ham til at ligge stille. Dyrlægen synes han reagerede på begge albuer, så nu skal han røngtenfotograferes på fredag. Hun sagde at hvis det viste sig at der var noget, var det godt at opdage det nu fordi en evt. operation ville have større virkning...

Så nu er han på smertestillende og skal holdes fuldstændig i ro (supernemt...)
Håber bare ikke det er noget!! Det er slemt nok at han skal bedøves på fredag smiley

Og så oveni i det hele har jeg fundet ud af at sygeforsikringen ikke dækker osteochondrose, ledmus eller albuedysplasi... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund halter (opdatering)
  • #1   17. apr 2012 Åh øv øv, føler med dig i din bekymring for jeres Basco. Det er bare så hårdt at se, at ens "baby" har ondt, uden man kan gøre ret meget for at hjælpe dem, samtidig med at man frygter det værste - man vil jo helst beholde sin elskede hund i mange år fremover.

    Jeg har selv en 6 måneder gammel Berner-dreng, som p.t. halter, og hvor mistanken indtil videre er vokseværk, men han skal til dyrlæge igen på onsdag og kigges på, og så må vi se, om vi evt. også skal ud i noget røntgen...

    Krydser fingre for Basco og håber det bedste for jer. smiley


  • #2   17. apr 2012 Tak smiley Jeg prøvede også at fiske lidt efter om det ikke kunne være noget mindre alvorligt, og hun sagde der selvfølgelig var flere ting det kunne skyldes... Men ikke vokseværk fordi hunden normalt reagerer ved tryk omkring knoglen og ikke i ledet...

    Håber også det bedste for jer, også krydsede fingre herfra smiley


  • #4   17. apr 2012 Føler med dig, det kan nemt blive en dyr omgang.

  • #5   17. apr 2012 åha krydser fingre for at det ikke er albuedysplasi, operationer i led er en dyr dyr omgang og især når forsikringerne ikke dækker det, pøj pøj med det

  • #6   17. apr 2012 tak skal I have smiley Troede lige det var så godt jeg havde tegnet sygeforsikring, havde ikke fået læst alle "dækker ikke" punkterne... Men jeg prøver at have is i maven, og ikke tage sorgerne på forskud...

    Der er godt nok lang tid til fredag...


  • #7   17. apr 2012 der er vist kun en forsikring herhjemme som dækker led sygdomme og den skal vist tegnes inden hunden er 4 mdr, men koster også derefter.
    håber du kommer med en opfølgning på røngent?
    hvis du har stamtavle på din rotte, vil det være godt at oplyse opdrætter at din hund halter, de vil højst sandsynlig også gerne vide, hvad der er galt, bare et råd fra mig ;o)


  • #9   17. apr 2012 jeg skal nok skrive når jeg får svar smiley Og god ide mht opdrætter, det vil jeg bestemt gøre!

    Jeg tror problemet med dyrelægen er, at de gange han har været der er han blevet proppet med godbidder så min teori er, at han stresser op fordi han tror han får en masse lækkert (han har gjort det samme i trænings situationer). Og så kombineret med alle de lugte og lyde der er...
    Er ikke så vild med at bedøve ham... Vil i hvert fald starte med t forsøge at træne mig ud af det i stedet smiley men tak for input smiley


Kommentér på:
hund halter (opdatering)

Annonce