Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF
  • #1   18. apr 2012 evt en nærliggende slagter ?? smiley

• #2   18. apr 2012 der er prisen lii noget anderledes. det vil koste mig over 2000 pr mdr.. deeet lii grov nok. på sjælland kan jeg få det til under 1500 men de sender ikke ud...

• #3   18. apr 2012 Jeg kommer selv fra sjælland af så jeg er desværre ikke bekendt med nogle forhandlere i din omgangskreds .. jeg har selv lavet en aftale med landsbyens slagter og har fået en god pris men det kræver naturligvis også en forhandlings venlig slagter smiley

• #4   18. apr 2012 Ja det jo det. Men kunne ikke få det billigere da de bruger det hele og sælger struber og andre hundedelikatesser videre til anden firma.

• #6   19. maj 2012 uhh kikker jeg lige på

• #7   19. maj 2012 Hej Helene,
    har du fundet noget mht Barf i skjern? søger nemlig også...

• #10   19. maj 2012 Synes bare det er alt for dyrt, fodrer med 1,5-2 kg om dagen. det giver omkring 1300kr om måneden.
    Søger bare noget i nærheden, når jeg står og mangler enkelte ting (f.eks ben).

• #13   19. maj 2012 Hej Stine, jo jeg fodrer 100 % råt, bestiller det meste fra Tyskland, dog har det en løbetid på 10-14 dage fra bestilling til levering.
    Søger bare noget i nærheden, hvor jeg bare hurtig kan hente noget, når jeg mangler enkelte ting. Det er dog kun enkelte kg, der er 20kg for stor en mængde smiley

Kommentér på:
BARF

Annonce