{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.132 visninger | Oprettet:

Karlslunde Dyrehospital? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Er der nogle der har erfaringer med Karlslunde Dyrehospital?
Chelsy skal hen og have en laparoskopisk sterilisation (sterilisation via. kikkert).
Jeg har kun hørt godt om dem, men da det ikke er min egen dyrlæge er jeg selvfølgelig lidt på vagt. Jeg har lige læst en dårlig andmeldelse om stedet på Google anmelderen, så kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med stedet! Eller hvis I kender nogen dyr som er blevet behandlet der.
På forhånd tak!

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karlslunde Dyrehospital?
  • #1   20. apr 2012 Jeg har både hørt noget godt og skidt, ved bare de er frygtelig dyre i forhold til andre dyrlæger

• #2   20. apr 2012 Vi var der en søndag med Bella pga af en brækket tå. Ikke den store oplevelse, meget forvirret dyrlæge og forbindingen røg af da vi kom hjem.

• #3   20. apr 2012 Kender flere der er meget glade for dem.

Personligt ville det være sidste sted jeg valgte...

Men tror man kan finde postive og negative oplevelser hos alle dyrlæger.

• #4   20. apr 2012 Jeg har selv haft dyr indlagt og behandlet på Karlslunde og gjorde det til enhver tid igen. De ved, hvad de laver.

(Og ja, der vil altid være nogle med dårlige oplevelser fra et sted)

• #6   20. apr 2012 Krumme: Jeg ville også til hver en tid vælge Faxe, hvis det var noget med knogler/led.

Ved mine forældre har brugt Karlslunde 1 gang, da de opdagede, at deres han-hvalp var kryptosid - opdrætter krævede, at han blev opereret på Karlslunde, og det gik da også rigtig fint.

Men mange er rigtig glade for Faxe, de ved som regel hvad de gør der.

• #7   20. apr 2012 Efter flere dårlige erfaringer med dem, har jeg også valgt, at bruge Faxe fremover!!

Da Mogens var på Karlslunde kunne jeg kun sige godt for dem!!!! Men synes de har ændret sig meget!

• #9   20. apr 2012 Faxe får også en stemme herfra. Har kun haft med Karlslunde i forbindelse med en kanin - og det var ikke nogen positiv oplevelse. Med vores egne hunde, bruger vi den lokale dyrlæge til de regelmæssige tjek - men Karlslunde, så snart det er noget mere seriøst.

• #10   20. apr 2012 Har desværre 2 meget dårlige oplevelser fra Karlslunde.

Vi har brugt dem i 25 år i tiden med Mogens Aalund - den tid er forbi, Mogens er væk.

• #11   20. apr 2012 Vil også sige at jeg har haft brugt den i sin tid under Mogen. Der var de virkelige gode. Da vi et par år efter fik hund igen, valge jeg selvfølgelig Karlslunde. Men det var ikke det samme og nu her hvor de er blevet så store, så kan jeg kun sige utrolige forvirrende dyrlæger, de involvere sig ik ordentligt i dig og din hund.

Det eneste de gik op i dag vores hund brækkede benet var penge og havde meget travlt med at undersøge hvad det ville koste os i stedet for at undersøge hunden og så kunne vi tage den derfra. Samt at vi skulle skrive under på en kontrakt da han skulle opereres, det gik de meeeget op i blev underskrevet.

Da vi så skulle derud og have skiftet forbindind en gang om ugen, der sad jeg næsten hver gang og ventede i en time, selv om jeg havde tid. Det var forskellige hvergang der skulle skifte forbindingen og de resulterede også i han fik et tryk sår på albuen fordi den forbinding ikke var lige pæn hvergang og en gang faldt den også af....

Og så de mega dyre.....nok også det sidste sted jeg ville vælge...

• #12   20. apr 2012 Jeg vælger også Karslunde fra - og bruger Faxe til hver en tid.

• #13   20. apr 2012 ... skal lige siges, at mine erfaringer ligger tilbage dengang de var i det gamle hus... nok 5 år siden.

• #14   20. apr 2012 kan klart anbefale sallingvej dyreklinik, de er meget dygtige og gode til at lave disse indgreb.

• #16   20. apr 2012 jeg har aldrig haft problemer med dem

altid søde og rare, altid venlige og ingen problemer med mine regninger og har osse kunne få lov til at få regningen med hjem og betale over netbank.

de har haft ringet til mig så snart de ting Babe var inde for var overstået og forklarede mig grundigt i telefonen hvad de havde opdaget og lavet, og det samme når jeg hentede hende, de har taget mig med ind til en computer, fundet røgten frem og tegnet og fortalt.

de har haft ringet dagen efter for at høre hvordan det gik med hende, og et par gange har de gerne ville tjekke hende igennem med nye billeder uden beregning
    den ene gang mente han at hun måske havde noget underlivsbetændelse, så han lavede en scanning på hende for at tjeke uden beregning

jeg vil til enhver tid bruge Karlslunde

• #17   20. apr 2012 jeg har kun brugt dem to gange, til en kanin hvor de påstod de havde forstand, men ikke havde det.,

Og til min kat da hans trædepude var blevet skåret op meget dybt. Der blev han syet og vi fik en god grundig forklaring, men skiftning af forbinding klarede vores normale dyrlæge, så de stod kun for selve syningen, men det holdt og virkede - mod forventning smiley

• #18   20. apr 2012 Hej!
    Mange tak for alle svarene.
    Jeg ved at klinikken er meget dyr, men da det kun er denne ene gang, og de er de er de eneste jeg har talt med, der kan lave en skånsom kikkert operation på hund under 8 kg - har jeg valgt dem. Faxe havde ikke redskaberne til kikkertoperation af lille hund, hvor det kunne betale sig.
    Da jeg ringede virkede de flinke og hjælpsomme.
    Det jeg er mest på vagt over er hvordan de er med narkose, er der nogen der ved noget om det?
    Jeg regner helt sikkert med at være der når hun får bedøvelse samt når hun vågner op, så om de pylrer om hende eller ej betyder ikke det store.

• #19   20. apr 2012 Kan kun give mange af de andre ret, jeg ville aldrig bruge Karlslunde, jeg bruger også Faxe !!!

• #21   20. apr 2012 Krumme, var der selve operationen der ikke gik godt, eller pengemæssigt?

• #24   20. apr 2012 Bruger en mindre klinik normalt, har brugt dem altid. Er SÅ glad for dem.

Men udenfor normal åbningstid sværger jeg til Faxe. De reddede trodsalt min hund da hun var ved at forbløde. Og jeg skulle ikke betale for at hente min hund dagen efter. De klarede regningen i sammenråd med min egen dejlige dyrlæge.

• #25   28. apr 2012 Hej alle!
    Tak for svarene!

Chelsy blev opereret d. 24. April på Karlslunde og er fuldt ud tilfreds med behandlingen.
    Udover det fandt jeg lægen, sygeplejerskerne og sekretæren meget venlige og hjælpsomme.
    Bestemt pengene værd.

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=68799

Mvh.

• #26   28. apr 2012 Mht ledoperationer skal man lige huske på, at der ikke gives garantier - hverken på det ene eller det andet hospital. Der sættes ofte procent på, hvor gode chancerne er, men man have i baghovedet, at man sagtens kan ligge blandt de forkerte procenter.

Dejligt at høre, at Chelseys op gik godt smiley

Kommentér på:
Karlslunde Dyrehospital?

Annonce