{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror simpelthen ikke på...
  • #1   20. apr 2012 Absolut ikke! Nogle mennesker er helt sikkert dygtigere end andre til at aflæse hunde, men telepati er for mig helt tosset!

  • #5   20. apr 2012 Jeg tror bestemt på at hunde har et sprog, men at de kan "snakke" med os tror jeg ikke på også fordi at jeg ikke tror på at hunde tænker på den måde.
    Jeg tror på at hunden lever i nuet og ikke tænker frem i tiden. Jeg tror ikke at mine hunde ligger og tænker "fuuuuck jeg glæder mig til jeg skal ud til fårene i weekenden"


  • #7   20. apr 2012 Jeg tror at der er mere mellem himmel og jord end hvad der er beviser for, men jeg er skeptisk overfor telepati da der er mange der påstår at de kan tale med hunde, heste og min afdøde mor, og de få mennesker der har den evne drukner i alle dem der påstår de kan fordi de har taget et kursus. Man kan i min verden ikke tage kurser i sådanne ting, enten kan man ( og det er de få) eller også kan man ikke, det er en medfødt evne.

  • #8   20. apr 2012 Jeg ved ikke rigtigt. Synes det er ret åndssvagt, at folk vil betale flere hundrede kroner for, at én eller anden person skal sidde og glo på et billede af ens dyr og vupti, pludselig kan de fortælle alt muligt om hvor den har ondt osv osv. Arj, så har jeg noget bedre at bruge mine penge på, men det er da sjovt alligevel smiley

  • #9   20. apr 2012 Jeg tror på at nogle mennesker er så sensitive overfor andre signaler - både dyrs og menneskers, at de opfanger rigtig mange ting. Men sproget er noget der dannes i menneskets hjerne, efter min bedste overbevisning.

    Lidt ligesom drømme, der får et visuelt, og nogle gange sprogligt udtryk, selvom det er følelser, fornemmelser og oplevelser, de repræsenterer.


  • #10   20. apr 2012 Telepati - nej.
    Tilfældigheder - ja. + følsomhed og evne til at opfange bitte små signaler


  • #11   20. apr 2012 Helt enig CH

  • #12   20. apr 2012 Nu skal det så siges at dyr ikke komunikere med snak men med billeder...
    Har prøvet det et par gange især fra døde dyr...


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 750
    #14   20. apr 2012 HTTS: er du seriøs? Du mener simpelthen at hunde - uden nogen form for sprogliguddannelse - simpelthen forstår hvad du siger til dem? Hvor lang tid skal man regne med der går før ens importerede hund har lært dansk? Skal man stille nogle remedier til rådighed for hunden for at fremskynde processen? Hvordan forklarer jeg den nemmest reglerne for nutids R?

  • #15   20. apr 2012 Nej selvfølgelig tror jeg ikke på det, heller ikke at det er billeder dyrene sender rundt til hinanden. Hvorfor er det så lige at mine kaniner ikke forstår at viska blot vil slikke dem i øret og ikke æde dem ? ;P

    Ej, men tilgengæld tror jeg ikke at de såkaldte telepatører er fupmagere eller noget. Jeg er ganske overbevist om at de selv tror de opfanger alt muligt. I mit hoved har de en sprudlende fantasi. lidt ligesom HTTS smiley hvilket i sig selv jo er beundringsværdig!


  • #16   20. apr 2012 Mener du simpelthen at mine hunde ville kunne forstå hvis jeg fortalte dem at jeh smuttede til frisør?

  • #17   20. apr 2012 Jeg tror heller ikke på at de kan forstå hvad vi siger men at de kommunikerer med kropssprog og ser i billeder, men hvis du har ret HTTS så forstår jeg at min hund ikke gør som vi siger da vi taler engelsk her i huset og hunden er dansk :-))) sorry kunne ikke lade være.

  • #18   20. apr 2012 Ja jeg tror på det :o)

    Og det er fordi jeg selv har oplevet det ;o)

    Jeg læste simpelthen om det og forsøgte at arbejde med det med min hund det endte med at jeg kunne sende billeder til ham om hvordan han skulle gøre når jeg skal børste hans tænder som han normalt hader. Men jeg forsøgte at sende et billede til ham hvor han åbnede munden og jeg så bagefter børstede hans tænder og det virkede efter en del forsøg :o)

    Jeg har læst at alle mennesker og dyr har evnen til at gøre dette men der er mange der glemmer hvordan de gør fordi de lærer igennem samfundet at man ikke kan :o)

    Nu må i dunke mig oven i hovedet så meget som i vil smiley Men jeg ser også spøgelser og vi har på besøg af min mormor og min tidligere kat :o) Min far tror heller ikke på det men min mor gør og hende kan jeg også sende billeder til og hende til mig ;o)

    Så ja jeg tror på det og jeg tror også på mange andre overnaturlige ting som folk jo kalder det ;o)


  • #19   20. apr 2012 Der er nu lidt om det du siger HTTS. Da jeg arbejdede med heste i USA var jeg til et foredrag om hestes hukommelse og hjernefunktioner. Og nyere forskning pegede (dengang, for et par år siden), på at man mener, at pattedyr lagrer i billeder og husker i billeder. Og hvilke billeder der lagres hvornår i eksempelvis en træningssituation har stor betydning for hvordan læring huskes.
    Det er eks. derfor, at det er vigtigt at afslutte træning rigtigt.

    Men altså fra den billedlige hukommelse og så til at kunne se denne menneske-hund imellem - der er milliarder af kilometer i min verden. Jeg tror tilgengæld på, at nogen tror de kan tale med dyr...


  • #20   20. apr 2012 Agnete. jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord, men denne evne er forbeholdt de få .

  • #21   20. apr 2012 Min hund tror at han er Jedi. Han sidder tit foran mig og tænker TYDELIGVIS "du henter bacon til hunden nu... du henter bacon til hunden nu"...

    Det virker bare ikke.

    ca 70% af vores sprog er nonverbal, men det er ikke noget vi tænker over. I virkeligheden læser vi også hinanden når vi står face-to-face, på en slags tankelæser-manér. Hunde har et ret begrænset verbalt sprog (de kan gø, pive, hyle, fnyse, knurre.. og de kan gøre det på mange måder, men det er stadig ikke som vores sprog), så det ville næsten være underligt hvis de ikke også læste os.

    Der er ikke noget telepatisk over at hunden kan regne ud at vi er kede af det, sure, eller er på vej ud for at lave mad - de læser kropssprog bedre end vi gør, og vi er altså ikke gode til at skjule det, for vi tænker ikke over det, og vi kan for det meste hellere ikke styre det.

    Det forklarer også hvorfor det er så nemt at misforstå hinanden over nettet. Vi kan ikke se det meste af det vi siger. smiley


  • #22   20. apr 2012 Mamma

    Efter din mening ja men ikke efter min


  • #23   20. apr 2012 Jeg tror at hvis vi kunne tale med hunde ville den nok gå ligesom den her: http://www.youtube.com/watch?v=t0alkpQEtvU smiley

    Men der har dog været et ret specielt forsøg med en mand og hans hunde. Resultaterne forbløffede alle.


  • #24   20. apr 2012 Søster: Hehe, han tror sgu nok at du er fatsvag;o))

  • #25   20. apr 2012 Chrlotte

    Tror du evt at det er derfor han råber så meget?


  • #26   20. apr 2012 Meget sandsynligt, han er jo nødt til at råbe sådan af dig, når du fatter hat

  • #27   20. apr 2012 Endnu større er min forbløffelse, idet jeg er fuldstændigt blank på hvad kerodex er. Hvis det er noget jeg har skrevet om, så er det ikke noget jeg husker overhovedet.

  • #28   20. apr 2012 Alfisten>>> Det er da fordi Alfa selv spiste den... smiley

  • #29   20. apr 2012 Tror heller ikke rigtigt på det med at man kan kommunikerer med sin hund sprogligt ( kropssprog ja ) men det havde været noget lettere at træne den hvis man kunne. Tænk hvis kunne sige til Peanut, kom og gå altid ved min venstre side til jeg siger fri og så gjorde han det. :-))))) farvel hundeskole.

  • #32   20. apr 2012 Karin, det er fordi du skal sende et billede af det:o))

  • #33   20. apr 2012 Charlotte skal der være et rødt krys over det billed når man nu ikke vil have at den ligger på bordet :-)) ellers kan hunden jo tro at den skal ligge der, Karin måske er det her dine telepati går galt :-))

Kommentér på:
Jeg tror simpelthen ikke på...

Annonce