{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig.. {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker og tænker over at få Buller nr 2.
Efter jeg spurtge jer andre herinde, hvordan det gik med jer der havde mere end en, er jeg nu slet ikke i tvivl.
Jeg skal have en buller mere!!

Vi har en han, Poker på 2 år. Han er Brindle.

Er det bedst at få en han mere, eller kan man have en tæve sammen med, og hvad gør i så i løbetiden?!

Jeg har tænkt utroligt meget over at få en tæve, fordi b.la. også rigtig gerne vil avle Poker´s gode gener videre og have en hvalp efter ham.
- Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne sælge hvalpene. Det ville bare knuse mit hjerte at skulle give dem fra mig..Men det er man jo nødt til, se hvis man nu fik en 6-7 stykker......

Har i nogle gode råd!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig..
  • #1   6. okt 2007 Jeg har også tænkt på at avle på min buller, og jeg tænkte også på det med hvalpene,man vil ikke af med de! jeeg forslår at du sælger en eller to til nogle du kender, så kan du se dem voske op. det var hvertfald hvad eg havde tænkt mig.


  • #2   6. okt 2007 ud over at du gerne vil avle,så tænk på ,hvor vil du gøre af din hanhund,hvergang din tæve har løbetid--at have dem i samme hus---det bliver en meget højlydt affære og de lyde bliver i dagevis og om nætterne,jeg advarer dig bare,vi har søn og mor--søn bliver kastreret 1 mdr.inden mors næste løbetid.

  • #3   6. okt 2007 Ane Mari - Der er altså mange Franske bulldog der føder selv. Det er bestemt ikke alle der føder ved kejsersnit.
    Der er nogen der vælger kejsersnit for en sikkerheds skyld selv om tæven måske ville kunne føde selv.


  • #4   6. okt 2007 Sarah.

    Ja, det ville jeg også have det bedst med. Det er bare så svært, for man når virkelig at knytte sig til dem i løbet af hvalpenes første tid.


  • #5   6. okt 2007 Ja, den med løbetiden kan jeg godt se den bliver streng at komme igennem. Jeg er ikke meget for at skulle have nogle til at passe Poker imens, ville aldrig kunne undvære ham så længe....

    Mht. kejsersnit, så er det også en ting jeg tænker meget over.
    Men Poker´s mor har født 2 gange, begge gange naturligt uden problemer:-)


  • #6   12. okt 2007 Jaerh, det er jo det smiley
    Det ville jeg også have sværdt ved.


Kommentér på:
Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce