Andre forumemner med "Sam's field"
Sam's Field
Ja jeg så lige reklamen for dette foder. Er der nogen af jer der fodre med det? Det lyder umiddelbart okay. Jeg spørger ikke fordi at jeg at jeg lige nu har tænkt mig at skifte foder, men spørger af...
Ja jeg så lige reklamen for dette foder. Er der nogen af jer der fodre med det? Det lyder umiddelbart okay. Jeg spørger ikke fordi at jeg at jeg lige nu har tænkt mig at skifte foder, men spørger af...
Skrevet af: Nina Rasmine og abeungen - 15. jul 2011
Foder - Sam's Field.
Er der nogle herinde som har erfaringer med foder produktet Sam's Field? :-) Faldt over det i et blad og har været inde og læse nærmere om det og det lyder til at være et rigtig godt produkt. http...
Er der nogle herinde som har erfaringer med foder produktet Sam's Field? :-) Faldt over det i et blad og har været inde og læse nærmere om det og det lyder til at være et rigtig godt produkt. http...
Skrevet af: Mathilde D - 13. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
- Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
- Vinduespudsning 1.000 kr.
- Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
- Rengør altan for alger 500 kr.
- Hækklipning 1.500 kr.
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 622
Collien havde tendens til ikke at ville spise sit tidligere foder, men med dette er der ingen problemer..
Her får de det til medium/store hunde, eller lige pt det med laks..
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 250
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 51
Pas på med laksevarianten, De fleste hunde elsker denne smag så meget at de kan have svært ved at vænnes af med det hvis du senere skifter
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 622
Det de får når det ikke er laks, er den variant der hedder adult medium/large..
Proformance er der vist ikke noget der hedder i Sams field? Det med laks hedder Salmon
Sam's field