Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - Sam's Field.
  • #1   13. apr 2013 Der er store mængder majs i, noget jeg personligt undgår.. Har Kaoz mistænkt for at have udviklet allergi mod det..

• #2   13. apr 2013 Jeg lytter lige med her, for jeg har også kigget på det foder et par gange. For mig virker det også helt okay og prisen er heller ikke dum smiley

• #3   13. apr 2013 Okey, vi bruger hills puppy nu og jeg kan ikke læse hvor meget majs der er i der. Prisen er nemlig rigtig god og det lyder til at være spændene, men hunde er jo også meget inviduel med foder og mange andre ting.:-)

• #5   13. apr 2013 V er rigtig glade for det. Vores hunde er pæne i pelsen og har nok energi. Vores den store på 28 kg får 400 g om dagen, men springer ofte en dag over med at spise, så reelt er det nok kun 300 g om dagen. Det mener jeg ikke er meget. Vi kunne tydeligt se da vi skiftede fra Pro Dog som opdrætter havde fodret med og så til Sams field. Vi går en del på udstillinger og der får min hund altid pæne ord med ang pelsen:)

• #6   13. apr 2013 Vi har vundet det et par gange - det ser ok ud, dufter godt og pillerne er meget små (godt til små hunde)... men mine to viser ikke megen entusiasme for det... Jeg er ikke så hellig med foder, så jeg blander bare det vi vinder i en stor pærevælling, og det er ALTID Sams Field pillerne der ligger tilbage i skålene og evt. bliver spist senere....

• #7   13. apr 2013 Okey:-)
    Tror vi prøver at købe en af de små poser. Vi har to hvalpe og de får lige nu hills og så må vi blande op med det til at starte med og så ser vi hvad de siger til det:-)

Kommentér på:
Foder - Sam's Field.

Annonce