{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Hund med sjove egenskaber {{forumTopicSubject}}

Min hund har 2 sjove egenskaber, som jeg ikke har opdaget ved andre hunde:

1: Hun snapper med forsinkelse.
Jeg synes det er ser lidt komisk ud at min hund snapper med forsinkelse når hun leger smiley

Eks. jeg lægger hånden på hendes pote, eller rører ved hendes snude med en finger, først når jeg fjerner hånden og har hånden ved mig selv igen, snapper hun ud smiley
Det er kun i leg, og hun snapper aldrig ud så hun er tæt på en, men det ser så sjovt ud smiley

2: Duftspor
Når Chica skal lægge duftspor, stiller hun sig på forben og løfter hele bagpartiet højt op i luften (Et godt stykke over hovedet) og så lægger hun ellers sit duftspor, det ser så sjovt ud, og hun gør det hver gang, men det er endnu ikke lykkedes mig at få et billede af det, inden jeg får tlf. gravet frem og sat den på kamera, så er hun videre smiley

Er der andre hvis hunde der gør det samme?

Hvis din hund også har nogle sjove egenskaber, så del gerne ud, et godt grin kan altid bruges smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med sjove egenskaber
  • #1   23. apr 2012 min tobey har ikke nogen specielle egenskaber der er sin egen.

udover, han kopierer de andre hundes specielle træk.

som f.eks. min mors golden gaber altid højlydt når han skal ud og gå tur, og mon ikke to sek efter han har gjort det, kopierer tobey ham og gør det også.

da min søsters hund var på besøg, fik han hendes særhed, hun løber i ring om sig selv når man skal til at kaste bolden, da tobey brugte to kast til at studere dette, begyndte han også at gøre det efter det tredje kast.

han skal ca være uafbrudt sammen med en anden hun i 2 døgn før han begynder at kopiere deres særheder.

han er min lille "Copy-cat"

• #2   23. apr 2012 min nabos tæve (samme race som din),går også på forpoter når hun tisser... kan næsten gå en meter

Kommentér på:
Hund med sjove egenskaber

Annonce