{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

Sjove vaner {{forumTopicSubject}}

Igår opdagede jeg lige endnu en sjov ting om mig selv...

Nemlig at jeg ryster med højre ben som en hund der bliver nusset på maven når jeg skal holde en smerte ud. (Har VIRKELIG slemme hænder og tog creme på så de var helt røde og hævede)

Har i nogle sjove mærkelige ting i gør?

Når jeg åbner en dør løfter jeg højre ben
Jeg læser altid sidste side af en bog inden jeg er færdig med bogen.
Jeg ryster mit ben når noget gør ondt
Jeg har et MÆRKELIGT nys
Jeg siger ofte bare random ord uden grund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove vaner
  • #2   17. mar 2016 Hmm ved ikke rigtig om jeg har nogle sjove vaner smiley
    Men den med at læse den sidste side i bogen gjorte jeg osse, dengang jeg gad læse smiley

• #4   17. mar 2016 Åh minder om mig da jeg var yngre hvor jeg havde tvangstanker..
    Nogle personer mente det bare dårlig vaner og jeg skulle ta' mig sammen smiley
    OCD og tvangstanker må sku være fandens opfindelse smiley

• #6   17. mar 2016 Rotterne det med de to skiver brød den mani har jeg også....og jeg SKAL have venstre ben ud af sengen først.....ellers er dagen forkert.
    har vist ikke andre uvaner.(spørger i manden min er der sikkert mange fler`sjove ting)

• #8   17. mar 2016 Hvis jeg følges med en eller flere, eller når jeg sidder til bords med folk, skal de være til højre for mig - ellers kan jeg ikke tænke på andet, end at de befinder sig på "den forkerte side" smiley det er ret slemt

• #10   17. mar 2016 Jeg SKAL sidde på inderste side af bordet på arbejdet til vores kaffepause, ellers kan jeg nærmest ikke eksistere. Det samme gør sig egentlig gældende alle steder, hvor der er en langside langs væggen. Jeg kan IKKE sidde med ryggen ud mod rummet/gangen w/e og samtidig være tilpas.

• #11   17. mar 2016 Danielle: sådan har jeg det også - har brug for udsyn og overblik!

Nej, jeg er tydeligvis ikke den eneste med småskøre idéer smiley
    Jeg kan faktisk også have det svært med uens bestik.. Hos min mor spiser jeg KUN med steak-sæt... Egentlig også hjemme, nu jeg tænker over det.. Men jeg kan godt spise med alm bestik.. Bare det et sæt! På min uddannelses kantine har de mange forskellige slags bestik jeg kan lede længe efter et matchende par - ellers nøjes jeg med gaflen! smiley

• #12   17. mar 2016 - Mine strømper skal helst være HELT ens, det duer ikke hvis den ene elastik er bredere eller strammere end den anden.

- Hvis min mand dækker bord med to forskellige tallerkner går jeg ud og bytter den ene så de er ens.

- Fjernsynet skal helst stå på et lige tal i lydstyrke.

- Skal helst drikke af det rigtige kaffekrus, ellers smager kaffen ikke lige så godt smiley

Jeg har mange særheder siger min mand smiley Haha

• #14   17. mar 2016 Rotterne: den med lyden på tv'et kender jeg godt, min mand skal helst høre det så højt så man intet andet kan høre omkring sig smiley

Det sjovt så forskellige man er på mange punkter. Men det er også lidt hyggeligt smiley

• #15   17. mar 2016 Åh ja den med fjernsynet kender jeg... 5 er dog ok

• #17   17. mar 2016 Ikke ligefrem en sjov vane, men noget der både kan irritere mig og andre, jeg siger tit "hva" , selvom jeg egentlig godt hørte hvad der blev sagt. Jeg var ørebarn, og havde mange problemer med dem i mange år, og har det som sådan egentlig stadig, så det er helt klart en vane/skade fra da jeg var barn, og indimellem rent faktisk havde problemer med at høre hvad folk sagde.

Kan ikke lige komme i tanke om andre ting lige pt.

• #18   17. mar 2016 Jeg har noget med slik. Jeg skal altid have et lige antal. 2 lakridser eller 4 osv. Er det forskellige farver feks m&ms, skal farverne også være ens. De bliver også spist i en bestemt rækkefølge. Er der et ulige antal i posen, bliver den sidste smidt ud.
    Jeg prøver nogen gange at bryde det, og det kan jeg også uden bål og brand og jeg dør osv. Men som regel kan jeg huske meget længe efter at jeg har et bestemt stykke slik "tilgode". smiley

• #20   17. mar 2016 Åh nej, jeg er lige kommet i tanke om en mere.. Som er til stor undren og underholdning for familien.
    Jeg spiser sært. Og det gælder næsten al mad på nær sammenkogte retter og suppe.

Næsten al mad har sin helt særlige rækkefølge at blive konsumeret på.

En Big Tasty fra McD bliver først bidt af hele vejen rundt. Derefter bliver toppen løftet af, og tomaterne bliver spist. Når tomaterne er spist, bliver løg, salat og dressing sirligt fordelt mellem top og bøf. Derefter spises toppen alene. Til sidst spises bunden med bøffen på.

Flødeboller spises konsekvent med bunden først.

Sandwich skæres alle kanter af og spises først.

Kød med f.eks. kartofler og garniture. Første ca. 33% spises ligeligt fordelt. Derefter spises resten af garnituren så kun kød og kartofler er tilbage. Disse to dele varieres ligeligt NÆSTEN til slut, men det er meget vigtigt, at der er par bidder med kød tilbage, som jeg kan slutte af med, når kartoflerne er spist.

Det gælder næsten alle retter med kød UNDTAGET f.eks. spaghetti med pølser, hvor områder med ketchup og pølser skal spises først blandet med pasta naturligvis, men det sidste på tallerkenen skal være pasta.

Etc....

• #21   17. mar 2016 Flødeboller skal spises med bunden først. PUNKTUM.

• #22   17. mar 2016 NEEEj Elise.. Da jeg var lille spiste jeg flødeboller med teske. Ligesom et æg. Af med toppen spise alt skummet med ske, og gnaske chokolade til sidst.
    Den vane har jeg dog lagt fra mig i en alder af 36 år smiley

• #23   17. mar 2016 Sjovt at læse om andres sjove vaner smiley

Jeg skal have volumen på tv'et på 5, 10, 15, 20 osv.
    Jeg skal i bad hver dag kl 15.
    Ellers ikke rigtig noget smiley

• #24   17. mar 2016 Anita, kender også lidt den med lyden. Men er ikke altid.
    Hvordan kan du på nogen måde få det til at hænge samme at skulle i bad, hver dag på et fast tidspunkt smiley
    Hos os foregår INTET på samme tidspunkt nogen dage overhovedet. Vi har næste ingen rytme andet end morgenturen med hunden er mellem kl. 7 - 9 (det sker også den bliver 10 ) afhængig af arbejdet. Resten er rent impro smiley

• #26   17. mar 2016 Anne-Kathrine Det kan jeg heller ikke altid, men så skal det helst ske før kl 15. Hvis den bliver over, er jeg lidt irriteret smiley

• #27   17. mar 2016 læser altid den sidste side af den bog jeg skal påbegynde at læse.

hvis tingene bliver omplaceret herhjemme skal jeg flytte det på plads. også selvom det er i skabe.

kartoner skal lægges ned når det er tomt og eks. pålægspakker skal vendes på hovedet når de er tomme gør andre det ikk gør jeg det .

retter på toilet rulen hvis den vender forkert.

er lyden skruet op til et ulige tal skal jeg rette det til et lige, gælder dog ikke 5 tabellen.

når jeg tager toilet papir er der 3 der hænger sammen hverken mere eller mindre og så bliver de foldet ind over hinanden.

kakao pulver skal i før mælk eller vand samme med the vand skal i til sidst the brev først.

fjernbetjeninger herhjemme bliver placeret så de er lige ud for hinanden.

stolene skal ind til bordet kan ikk tåle at se de ikk er. dæk servietter skal også placeres ordentlig.

ved ikk om der er mere

• #28   17. mar 2016 Anne Mette: Samme her med fjernbetjeningerne (billede inklusiv byggestøv) smiley

profilbillede
  • #32   17. mar 2016 Nix, jeg er helt perfekt smiley Næsten smiley

Jeg kan ikke fordrage når andre skærer franskbrød skævt smiley Og bliver tit irreteret i supermarkedet over at folk stille mælk, vinflasker og lign. op, i stedet for at lægge dem ned, de vælter jo altid, når rullbåndet hopper i gang smiley

• #38   18. mar 2016 Jeg har en ting, som ikke rigtigt er en vane.. Men I får den lige at vide alligevel:
    Punktet mellem øjnene, selve panden, snurrer/kilder, hvis nogen eller noget er tæt på at røre mig der... Min svigerinde drille mig temmelig tit med det smiley jeg kan ligefrem vågne ved det, og er endda mere end én gang vågnet af at DRØMME, at hun drillede mig ved at nærme sig punktet med en finger smiley

• #40   18. mar 2016 Nå ja! Og så har jeg en slags klaustrofobi. Jeg kan klare små rum osv men hvis folk rører ved mig/krammer mig på den forkerte måde bliver jeg helt hys. Har før slået min bror hårdt i hovedet for at komme fri fra et kram smiley

• #42   18. mar 2016 kom i tanke om 2 ting mere.

skal ha 3 nat mysser af min mand når vi går i seng ellers sover jeg ikk særlig godt.
    og inden han tager på arb om morgenen.

og dynen skal dække mine fødder ja ok er 26 men de der monstre under sengen de eksistere altså og vil ikk miste mine fødder kan gå helt i panik hvis de er udenfor dynen

• #43   18. mar 2016 Anne Mette - sjovt man har sådan nogle putte vaner smiley her kan jeg heller ikke sove hvis vi ikke ligger i ske, jeg kan ganske enkelt ikke falde i søvn. Engang var han så flabet at han faldt i søvn før mig uden vi lå rigtigt, så jeg vente og drejede mig og måtte faktisk være så tarvelig at vække ham så vi kunne ligge ordentligt smiley Haha underligt!

• #49   19. mar 2016 Når jeg skruer op eller ned for tv'et, skal det altid være to trin. Toiletpapir skal hænge "rigtigt", ellers bliver det rettet, (også når jeg er i byen!)

Kommentér på:
Sjove vaner

Annonce