{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Sjove vaner.... {{forumTopicSubject}}

Hej
har jeres hunde nogle sjove vaner......
Perle har en som jeg griner af hver gang, Perle er lidt af en "tøsedreng" og hvergang vi går forbi et bestemt hus hvor der bor en med en labrador, som stå oppe i vinduet og gøer helt vildt hver gang man går forbi, foran huset er det lidt græs, og Perle skal derhen hver gang og han kikker op på vinduerne, og samtidig står han og sparker græstotte bare ud, rigtig provokerende og selv om hunden ikke er der, gør han det alligevel......For man er vel en "stor" hanhund som skal fastholde sit territorie...gg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove vaner....
  • #1   16. mar 2007 Hailey som er en tæve sidder altid på tre ben og tisser, det ene stritter sjovt ud til siden - og hvis det er rigtig koldt står hun kun på forbenene... Det ser SÅ sjovt ud.

• #2   16. mar 2007 Fie har en sjov vane, hver morgen mellem 4-5 skal hun lige stikke snuden i fjæset på mig og så om jeg er i live, når jeg så går på toilettet, så hugger hun min plads i sengen og sover dejligt når jeg kommer tilbage *grrrr*

• #3   16. mar 2007 Carmen rækker tunge... Ellers laver hun mange sjove lyde når hun leger eller vil have os til at lege med hende...
    Og en dårlig vane er at begynde at græde hvis legetøjet falder ned af sofaen..

• #4   16. mar 2007 hejsa nero har en rigtig sjov/iriterrende vane med at lægge sig foran havedøren når det er mørkt og der ligger han så og knurrer og brummer af sig selv i spejlbillede går vi så forbi så han også kan se bevægelse fra os så går han helt amok og gør og gør vi syntes det var sødt i starten men til tider kan vi dårligt høre tv,et

• #5   16. mar 2007 Carmen slår os hvis vi gaber eller puster på hende... Hun slår også Raija hvis Raija skælder hende ud.. Hun slår os alle lige på munden *gg*
    Raija har også den vane at kun stå på forbenene når hun tisser smiley

• #6   16. mar 2007 Jeg ved jo godt hvorfor Perle gør det, men det er hans attitude, som ser så sjov ud.....

• #7   16. mar 2007 Går til træning samme med en som jeg har drillet en del med at hans han hund sidder lige som damerne når de tisser, og hvad gjorde Perle lige idag....det selv samme, så jeg bliver nok nødtil at gå til bekendelse på søndag....gg

• #8   16. mar 2007 Kaoz har en rigtig sjov vane ved sengetid..

Når jeg begynder at luske rundt og gøre mig sengeklar lopper han ned i kurven og venter..

Kurven står i gangen lige ved siden af soveværelsesdøren, og vi har en knagerække oven over hvor min jakke så hænger..

Når jeg så går i seng putter jeg ham godnat med en bamse og hvis jeg har kiksere i jakkelommen (jakken hænger jo på knagen) får han en godnat-kikser ; )
    - Har jeg ingen kiksere i lommen kommer han ind i sengen og putter 10 min før han går i kassen og sover..

Sååå en kikser eller 10 min kælen med moar i sengen (med puttebamsen, den skal også med - både i seng og tilbage i kurven *GG*)

Dejligt lille ritual vi har der *smil*

• #9   16. mar 2007 Sjove vaner... altså... hvor skal jeg begynde??

Caia elsker at slikke boblerne af badkarret... altså når en af os er i skumbad...

Hun lægger sig altid til at sove (om natten) under vores seng... men hvis vi vågner om natten, ligger hun i min fodende...

Vega er også begyndt at mase sig ind under sengen... men de kan ikke rigtig være der begge to, så de ligger og grynter utilfreds og flytter rundt...

Vega lægger sig normalt på sin hvalpeseng, som hun bestemt ikke er vokset ud af - mener hun selv... Det ser altså dumt ud, når hun ligger der med hovedet ud over den ene kant og måsen ud over den anden... kun maven er på sengen... *fnis*

.. .ku' blive ved og ved.... tror mine hunde har meget humor...

• #10   16. mar 2007 Milo har en dejlig gennem gnasket sok, som er hans yndligs lege tøj.. Den kommer han altid med når vi får gæster.. Det kan jo værer at de gider at lege med ham.. ;o)

• #11   16. mar 2007 Leika putter sig i sine tæpper. vi kan slet ikke se hvor hun ligger. Det ser rigtig sjovt ud, en stak tæpper, der snorker.

• #12   16. mar 2007 Jeg kan med 120 % lytte mig til, når Perle har taget noget han ikke må, jeg har trægulv og han tror helt bestemt selv at han er lydløs og lister let på tå....men han er afsløret.... og når jeg kommer ind til ham kikker han den anden vej, som om han overhovedet ikke kender noget til det han har i munden...eks....min futsko

• #14   16. mar 2007 mischa skubber sit legetøj ned fra sofaen med vilje, kigger på mig og legetøjet og venter på jeg tager det op.. Og sådan kan det godt fortsætte et par gange indtil jeg ikke gider mere ;o)

Kommentér på:
Sjove vaner....

Annonce