529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hundefoder Hundefoder

Jeg overvejer at skifte foder til min hund, næste gange jeg skal købe. Jeg har en tæve på 13 kg i black/tan med kort blank pels (Tysk Pinscher).

Vi fodre pt med Eukanuba, da opdrætter fodrede med dette, og har holdt fast i det, men vil gerne over til noget foder med mere kød

Hvilket foder vil i anbefale og hvorfor? I må også meget gerne nævne pris, men dette har ikke den altafgørende betydning.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder
  • #2   27. apr 2012 Mine får Arion smiley Lam & Ris, eller Laks og ris, alt efter hvad der er på tilbud smiley De fungere 100 % på det, fin skinnende pels, ikke overvægtige (jeg giver dem dog en smule mindre end der står på posen) og fin afføring smiley

• Tjinca
    Tjinca Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   27. apr 2012 Orejin kan være en smule for voldsomt pga. det høje protein indhold (et par af mine hunde får lidt tynd mave af det), men ingen tvivl om at det er godt. En anden mulighed er at forsøge sig med Acana, der er af tilsvarende god kvalitet, men knap så proteinholdigt.

Begge fodermærker lader sig dog ikke så let bløde op pga. det manglende kornindhold, så mit hvalpefoder kommer igennem en minihakker efter en nat med opblødning i køleskabet.

• #6   27. apr 2012 Denne her, er den mine får oftest smiley
    30 % lam syntes jeg er helt iorden..

(link fjernet)

• #7   27. apr 2012 Har prøvet lidt af hvert. her er dem jeg bedst kan lide:
    Arion lam & ris eller laks & ris
    Kingsmoor Pure
    Taste of the Wild

Hvis der skal være ekstra meget kød i (80%) bruger jeg den her:
    (link fjernet)

• #8   27. apr 2012 jeg er glad for at fodre med Olivers. ring til dem og få tilsendt nogle smagsprøver. www.olivers.dk

• #9   28. apr 2012 Prøv at tage et kig på det der hedder N&D fra Farmina.dk, det siges at være tørkostens svar på BARF (ved godt det kan det ikke være)

Kommentér på:
Hundefoder

Annonce