Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bayvantic
  • #1   11. maj 2012 http://www.vetmeds4pets.co.uk

Der køber jeg loppekur til hund og kat.

• #2   11. maj 2012 Medicanimal.com. Dem bruger jeg til diverse, både loppemidler og diætfoder til mine katte...

• Boombastic
    Boombastic Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #3   12. maj 2012 Tak for svar... Mypets var ganske billige (vil helst købe fra et dansk firma).

• #4   12. maj 2012 Advantage har INGEN virkning mod flåter.

Jeg købte på anbefaling af flere herinde Advantage, det blev højlydt rost mod både lopper og flåter. Selvfølgelig læste jeg indlægssedlen inden brug, og stor var min overraskelse, da der overhovedet ikke er nævnt virkning mod flåter.....

Prøvede alligevel midlet, og flåterne er fuldstændig ligeglade med det. Jeg kunne fjerne 8-10 flåter på begge hundene dagligt, så lige så hurtigt det var forsvarligt at behandle igen fik de Bayvantic, og ikke en eneste flåt siden.

Så det er ikke alle anbefalinger herinde der er noget værd, tror nogle gange folk bare skriver for at skrive.......... Måske deres hunde kun kommer steder, hvor der ikke er flåter, men vi der færdes i områder med flåter, ja vi er nødt til at behandle med de krasse midler, desværre.

• Boombastic
    Boombastic Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #5   14. maj 2012 Som Kirsten siger, har Advantage ikke nogen virkning på Flåter -det har Bayvantic og det er derfor jeg vælger at bruge dette produkt.
    Fandt ud af at det billigste sted med loppemidler er Netto-pet.dk

• #6   14. maj 2012 Christina, det der betyder noget er om det er områder, hvor der færdes vildt, primært rådyr. Det er dem, der er bærere af flåter og spreder dem til græsset..

Der kan sagtens være store områder med højt græs/skove, hvor der nærmest ikke findes flåter, men det er netop områder uden dyrevildt.

• #7   14. maj 2012 Christina, måske - det kan være i bor i et område, der bare ikke er så terroriseret af flåter, du har så også en kortpelset hund, hvor man nemmere og hurtigere kan kigge pelsen igennem.

Hvis jeg skulle kæmme mine igennem, hver gang de har været ude, så kunne jeg ikke bestille andet, da de tilbringer det meste af tiden udenfor, hvis de selv kan bestemme. Vi er temmelig plaget af flåter, men vi har også rådyrene gående i granerne bag huset, og de fornøjer sig også med at gnaske mine roser i haven.

Så vi må gribe til de drastiske midler efter at have prøvet en masse af de mere uskadelige med elendigt resultat.

Kommentér på:
Bayvantic

Annonce