{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Åh altså-- {{forumTopicSubject}}

hvor jeg bare er totalt forelsket i min dejlige lille hunde prut..
Kort efter vi fik hende hjem, kom jeg på medicin for en depression. En depression der havde været på vej i mange år og som tilsidst gjorde at ingenting kunne glæde mig mere. Så man kan måske sige, at det ikke var det bedste tidspunkt, og det lige så godt kunne været blevet en katastrofe. Men nøj hvor har hun hjulpet mig. Hun var sgu da ligeglad med, om jeg aller helst ville gemme mig i dynerne hele dagen. Hvis jeg ikke stod op tissede hun da bare på gulvet smiley Hun fik mig ud af døren hver dag, og med sådan en lille hvalp stopper alle folk op og skal lige klappe og altså ih en dejlig hvalp smiley Var næsten lige så stolt som når jeg fik komplimanter for mine børn ;-D Har mødt mange dejlige mennesker i hunde verdenen, og tro mig har i mange år ikke været ret vild med at møde nye mennesker!!
Nå men hvis der ellers er en pointe med dette indlæg, så er det, at jeg er sikkert på at hunde kan hjælpe, når livet ind imellem bare er en stor lort, man er tvunget til at tage en bid af hver dag .. ( har jeg hørt et eller andet sted, da jeg havde det aller værst, og tænkte : hun har lige beskrevet mit liv..
Nu går det bedre og bedre hver dag, og jeg nyder virkelig livet igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh altså--
  • #1   13. maj 2012 Dejligt at høre Tine, hun ser altså også så skøn ud! Synes selv at det bringer smilet frem mange gange dagligt at havde hund :o)

  • #2   13. maj 2012 Ja det er dejligt både hende, men også igen at være glad for livet. Har tænkt lidt på om det var for personligt at skrive herinde.. Men tænkte hvad fanden, kun andre hunde mennesker kan forstå hvad sådan en skabning gør ved een smiley

  • #3   13. maj 2012 hehehe jamen det vil jeg give dig ret i, det er jo det vi kan ;o)

  • #4   13. maj 2012 ja hunde er dejlige smiley

    tror ikke jeg har kommet så langt hvis jeg ikke hadde hunde...
    de første mnd efter biluheld klarte jeg ikke at gå ture , men hadde heldigvis familie som kom og gikk med dem , men tror nokk de fik mig hurtigere ud af sengen... og nu i dag går jeg lange ture selv de dage jeg har meget smærter pag hundene har behov for det og mig da hihi

    Men det var også hårdt og have hundene pag jeg viste ikke hvor bra jeg ville blive og om jeg måtte evt omplasere dem eller aflive dem .Men hadde heldigvis en familie som viste hvor meget de betyder for mig. Hundene ville faktisk helst ikke gå tur uden mig , så min far måtte lokke og dra de med sig ...


  • #5   13. maj 2012 Rex og Nala hjalp også mig ekstremt meget i gennem deprassionen, de holder en igang og sørger for smilet på læberne.

  • #6   13. maj 2012 Vores gamle hund er min mands hund, eller det var den i starten smiley
    Men havde aldrig troet, at jeg skulle gå så meget op i hunde træning, hunde foder og i det hele taget alt der har med hunde at gøre smiley


  • #7   13. maj 2012 Marianne..
    Dejligt at det går dig så godt i dag, at du kunne beholde dine hunde.
    Det var næsten ikke til at holde ud hvis man skulle af med sin bedste ven, ja de er jo tit som et nært familie medlem..

    Nala..
    Så ved du sikkert præcist hvordan jeg har det smiley


  • #8   13. maj 2012 Det gør jeg nemlig :-)!

  • #9   14. maj 2012 Det er så dejligt at høre, både at det går dig beder og at det ikke kun er mig der har det sådan med hundene smiley
    Og ja man får rigtig mange dejlige og skønne oplevelser med de dejlige dyr og har det ligesom dig - det kan næsten trække vand i øjnene når de tumler rundt smiley
    Har fået mig et ekstra barn, som oven i det hele ikke svarer igen haha..

    Jeg er også langtfra rask. Er blevet forberedt på, at jeg skal være på medicin i flere år, men er det det der skal til, ja så må det jo være sådan.


  • #11   14. maj 2012 Hvor er jeg glad for at læse der er andre der har det som mig smiley
    og fedt at din hund også hjælper dig smiley

    Da min far først forslog at jeg skulle købe mig en hund, var det en svær beslutning for mig fordi jeg ikke var sikker på at jeg kunne tage mig ordentligt af den pga. mine problemer (social angst, depression og ADD)
    men Cody er noget af det bedste der er sket for mig, bare det at gå en tur og komme ud af døren er slet ikke så svært når jeg har ham med, og så alt den glæde han giver.
    nej jeg er ikke rask, jeg har det svært og er på medicin, men det at tage mig af Cody er noget af det bedste jeg ved smiley


  • #12   14. maj 2012 Palle med...
    Hvor er det dejligt at høre fra andre der har været igennem det samme smiley Ikke fordi I har haft det på den måde, men fordi man nok tit føler sig meget alene når alt ser sort ud. Min famile og mine venner har været en kæmpe støtte, men det er altid rart at høre fra andre der har været i samme båd, og hvor det også er hundene der måske lige har givet det skub der skulle til. Jeg har haft hest næsten hele mit li, og har det også nu, og det har også hjulpet mig helt enormt - ved ikke hvor jeg ville være i dag uden smiley

    Luna..
    Det lyder som om du ikke har haft det nemmeste liv, og kan da godt forstå du var betænkelig ved at få hund. Men hvor var det godt din far pressede på smiley Han har måske kendt dig bedre end dig selv i den henseende??

    Tror frisk luft og motion kan være med til at afhjælpe mange problemer :-))


  • #13   14. maj 2012 Trine det tror jeg godt du kan have ret i smiley
    man har vel egentlig også tendens til at tvivle lidt mere på sig selv når livet ikke går helt som man gerne vil have det smiley



  • #14   14. maj 2012 Det er vi helt enige om - godt vi har vores hunde smiley

  • #15   15. maj 2012 Hehe helt rigtigt smiley

Kommentér på:
Åh altså--

Annonce