{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Åh nej altså!!! {{forumTopicSubject}}

Min svoger har besluttet sog for at han vil have en schæfer hvalp til sommer... det er der i og for sig ikke noget galt i.

Problemet er bare at min meget single svoger mener at hunde da sagetsn kan være alene hjemme og passe sig selv, det meste af tiden. Jeg kender hans hverdag og den hedder arbejde fra 7-16 og derefter ned på den lokale og drikke bajere og så dingle hjem i seng :o( Han vil have hunden fordi det er fedt at have en stor hund, men han vil ikke indse at der altså er mange ting han er nødt til at ændre i sit liv, hvis hunden skal blive et dejligt selskab!

Han vil slet ikke høre når jeg siger til ham at sådan en stor hund kræver aktivering, motion og træning i udpræget grad og den slet ikke bare lige kan indordne sig til hvornår HAN lige gider den...

Hvad søren skal jeg dog gøre??? Han hører bare slet ikke efter, han er vildt stædig og når han først har sat sig noget i hovedet, ja så ved jeg sgu snart ikk hvad man kan gøre for at overbevise ham om det modsatte!

Jeg vil jo helst ikke at han skal vente til han først har fået hunden og det er for sent , før han fatter det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej altså!!!
  • #2   23. dec 2008 Han er osse 25.... ja det kan da godt være at omvendt psykologi ville virke:o) Jeg sys jo nok bare måske ikke han er helt "moden" til det ansvar det er... men han kan jo vise sig at vokse med opgaven... har bare min tvivl... har trods alt kendt ham i over ti år...

  • #3   23. dec 2008 Vi kan desværre ikke altid blande os i hvad andre gør og ikke gør selvom vi syndes det er forkert og det er synd for andre de handlinger de vælger, men så kan vi på bedste måde prøve på at støtte op om deres beslutninger..

    præsis som at invitere ham med på gå ture, vise ham hvor dejligt det kan være at træne og aktivere hunden at det styrker ens forhold til den osv..

    og ellers må du bare håbe på det bedste..

    glædelig jul til jer:)



  • #5   23. dec 2008 Orv ja, det med bogen var da en rigtig god ide:o) Det kan jeg da vist godt lige nå at gøre idag:o) Tak for de gode råd, jeg håber bare det hjælper:o)

Kommentér på:
Åh nej altså!!!

Annonce