{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

west highland white terrier... {{forumTopicSubject}}

Mistede jo min elskede westie Berto for en uge siden imorgen, er stadig ret ked af ikke at have ham mere:-( men han stod ikke til at rede...

Har jo hele tiden sagt at jeg ville have en dobermann som næste hund, men vet.syg.pl hos dyrlægen var nær faldet ned af stolen da jeg sagde det;-) vi havde snakket med dyrlægen om hvilken race der ville passe til os, vi bor i hus med have har en dreng på 3 år som elsker dyr, så det skulle jo også være en fam. hund og så skulle den ku holde vagt... han sagde at en dober-tæve ku være en mulighed, men de syns det var for risikabelt da jeg har barn og gerne skulle have et barn mere, hun sagde at man skal jo ikk stryge dem for meget mod hårene før de måske ville blive "sure"...
så nu er jeg gået væk fra den, selvom jeg også syns at have læst om den som en god fam. hund også skrevet med avlere osv ang at få sådan en...

så nu er jeg nok bare tilbage til westien, men jeg ville jo gerne have en der ku passe på mig om natten de dage jeg er alene... og der er ikk mange der blir bange for et par westier;o)

det skal så også lige siges at vi jo i mange år har været vant til at have hunde der ikke fælder, har idag haft en golden retriver i 5-6 timer og kan mæsrke at jeg har svært ved alle de hår på gulvet ;o)

nogle der har en god ide til en dejlig fam.hund som også kan holde vagt og holde ubudene gæster væk ?

ved ikk om dette er en gang volypyk;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  west highland white terrier...
Kommentér på:
west highland white terrier...

Annonce