Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  West Highland White
  • #1   6. nov 2018 Der er opdrætter liste på DKK's hjemmeside, hvor man også kan se hvalpe liste.
    Jeg kender ikke til sygdommene hos racen, men spørg opdrætter til hvad forældrene er testet for. Du kan også se på siden, hvad avlsrestruktionerne er for racen.

• #2   6. nov 2018 En del sygdomme vil jeg ikke sige nej, allergi er et problem i racen og kan ikke testes for - så det er med at kigge på forældredyrene og tage sine fornuftige forbehold når man har hunden, uden at blive hysterisk - ser flere der nærmest kun fodrer med fx Hills/RC allergifoder, uden hunden reelt har haft problemer, og det tænker jeg i længden kan skade mere end det gavner.

Det bliver mere udbredt blandt opdrættere herhjemme at teste for CMO, men så meget bliver det vist ikke gjort endnu.

Ellers ville jeg fokusere på at kigge på pelsen, er den korrekt, pigmentet, huden etc.

Der er flere opdrættere - men en jeg vil fraråde er Kennel Hajen, som også avler under Kennel Pudderdåsen.

Det er den eneste jeg sådan virkelig ikke ville råde nogen til at købe fra.

Der er andre hvor jeg ikke bryder mig om deres opdræt, fx etikken men det er også lidt om hvad tilgang man har til opdræt.

White Label laver nogle flotte hunde!

• #3   6. nov 2018 Jeg har mange Westie i min salon her på Nordfalster. Det er et fåtal som ikke har en udfordring af én eller anden grad mht huden. Om det er ører, poter, lyske eller andet. Må indrømme at jeg ser en del skodavl i forhold til standarden. Dårlige pelse, haleknæk og kedelige temperamenter.
    Skulle jeg have Westie blev det Sofie Tønder Kennel White Label eller Gitter herindefra.

• #4   6. nov 2018 Ja eller Lene herindefra. Undskyld Lene smiley

• #5   6. nov 2018 Tak - jeg giver jeres oplysninger videre til hende smiley

• #6   6. nov 2018 Fra Gitte hvor jeg har Murphy fra smiley

https://www.facebook.com/My-Kennel-My-Family-1129993387150858/

• #7   7. nov 2018 Jeg ville også sige Gitte "House of Hunters"

Kommentér på:
West Highland White

Annonce