2.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Til jer der har haft lopper Til jer der har haft lopper

ja til alle jer der har haft lopper, jeg har lige nogle soørgsmål jeg hverken kan finde på nettet eller herinde når jeg søger.

1. Hvordan blev i loppefrie?
2. Hvilke forhåndregler tog i, især hvis i har andre dyr end hunde og katte?
3. Kan loppeæg sidde på menneskers hud?
4. Gik i mere i bad eller skiftede mere tøj?

Ved ikk lige om jeg skulle sætte det i generalt diss. Eller off. Men synes det hørte mest til her:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer der har haft lopper
  • #1   18. maj 2012 1) Ved at bruge bay vantic (må IKKE bruges hvis man har kat!), og ved at børste pelsen noget oftere, og ligesom kæmme hunden for lopper, ligesom ved børn får lus.

2) Har "kun" Silje.

3) Hm, jeg ved det ikke 100%, men jeg tror det ikke..

4) Ikke mere end jeg gjorde til daglig.

• #2   18. maj 2012 Ligesom hvis børn får lus*

• #3   18. maj 2012 1. Brugte et middel kun mod lopper...
    2. Der gik max 1 uge så var der ikke flere hverken i hjemmet eller på hunden.
    3. Nej det tror jeg ikke de kan men de ligger som regel i sprækker i gulvet eller i tæpper eller gulvtæppe...
    4. nej gik ikke mere i bad eller skiftede oftere tøj men hunden havde lopper...

• #5   18. maj 2012 Gosh..Har ikke haft lopper i over 30år og dengang kunne man kun udrydde sådan nogle satanner ved at købe nogle gule gift-plader som man kun måtte bruges i lagerbygninger og man skulle skrive under på Tro og love..men man var jo nødt til at hænge dem op inde i huset hvor loppeæggene og dyrene kom/opholdt sig. Uf væmmelige minder.,o))
    Åhh hvor godt Bayvantic er blevet opfundet..Hihihi.. ;o))

Hov sorry for OT. ;o)

• Helle B
    Helle B Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #6   10. jul 2015 Er det umuligt at få fat i de gule plader nogle steder. Er i mellem husdyr og kan ikke få den udryddet. Jeg har en sygdom der gør at jeg ikke har så mange kræfter til at støvsuge hver dag. Har prøvet alt andet. Jeg kunne tage en ferie, mens den hænger der, men kan ikke finde den nogle steder. Er sikkert blevet forbudt. Jeg har haft Skadedyrsfirma ude. Det blev jeg kun fattigere af. Er der nogle anbefalinger på et. På forhånd tak.

• Helle B
    Helle B Tilmeldt:
    jul 2015

#8   11. jul 2015 Ja den har jeg også prøvet.

• #9   11. jul 2015 jeg behandlede dyrene og så døde lopperne lidt efter lidt.. Nu har jeg ikke brugt loppekur i ca. 2 år ved katte og nu hund herhjemme..

Da jeg flyttede ind i lejligheden (uden dyr) var der så mange lopper de kravlede rundt overalt.. Der måtte jeg lige ned og købe noget Trinol 830 (mener jeg det hed) og sprøjte alle steder samt støvsuge (ubehandlet trægulv med masser af sprækker de kunne gemme sig i) fik et par katte der blev loppe behandlet og siden der har der ikke været nogen

• Helle B
    Helle B Tilmeldt:
    jul 2015

#10   12. jul 2015 Tak for rådene. Jeg bor i min mors lejlighed nu, da hun er til genoptræning. I morgen kommer der et firma og gør hovedrent, jeg kan jo ikke selv og de 50 min hver 14. dag, som jeg er beviljet rækker ikke langt, især ikke når de ikke må flytte noget, så de støvsuger uden om alt også er vi jo lige vidt;). 6000 kr koster sådan en, men så håber jeg dælme også at kufferter osv. Kommer ned fra skabene osv osv. Eller hænger jeg i røret??. Så må jeg hellere spøjte med det samme. Det er ærgerlige penge, når man tænker på at jeg for få år siden kunne gøre det selv??. Der er ikke noget at gøre ved det. Jeg passede en hund i 3 uger der " var" loppebehandlet??. Jeg må i gangB)

Kommentér på:
Til jer der har haft lopper

Annonce