{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specifik foder
  • #1   20. maj 2012 Hvis du vil tages bagi og gå ned i kvalitet på foder skal du endelig købe specifik. Tag et kig på sammensætningen af foderet, det er sku for dyrt for sådan en omgang fuglefoder!

• #2   20. maj 2012 Det Vivi sagde smiley

• #3   20. maj 2012 Og ja jeg har prøvet det for min Flira fik blærebetændelse og kom til dyrlæge. Pga mine arbejdstider tog min mor hende til dyrlægen og dyrlægen påstod at min dengang 4 mdrs tæve havde krystaller i urinen og skulle have specifik voksenfoder specielt til urinproblemer. Mon ikke man kan gætte sig til at jeg gik totalt amok over både behandlingen af min mor, min hund og deres prædiken folk deres ringe lortefoder på. Fik min hund undersøgt ved en anden dyrlæge efterfølgende og der var overhovedet ingen tegn på krystaller i urinen.
    Jeg vil aldrig anbefale sådan et foder son specifik for man betaler kassen for en masse korn og animalske biprodukter.

• #4   20. maj 2012 Øv! Så gider vi sgu ikke, så ryger det direkte i skraldespanden! smiley

Har godt nok heller ikke hørt for godt om det, Tak for hurtigt svar smiley

• #6   20. maj 2012 Ja det ved jeg, men ville bare gerne have noget man kan købe i butik, for har desværre oplevet der gik for mange ekstra dage før det kom smiley

• #8   21. maj 2012 Altså -
    Hverken orijen wb eller andet kornfrit har fungeret på min tæve overhovedet ..
    Hun har aldrig kørt bedre end på specific .. ( hendes 2 hvalpe er også vokset op på det ) lækker pæls ingen fældning og max 2 gange aføring om dagen i fine pøller..

vi skifter dog lidt mellem specific som kommer i madbolden og ziwi peak som kommer i skålen ...

Men helt så skidt kan specific nu ikke være... Tror det er meget forskelligt fra hund til hund ...
    Men jeg har som sagt KUN haft gode oplevelser med det..

• #10   21. maj 2012 Må lige Google om der er nogle der sælger olivers i Aalborg :)! Er så glad for det nemlig, hvad med eukanuba? Hvordan har i det med det? smiley eller noget andet der kan købes i butik, der er godt til en FB? smiley

• #11   21. maj 2012 Belinda&jesper - ja okay, rart at høre lidt positivt også smiley tør næsten ikke at gå i gang, når FBer har ry for sart mave, selvom foxi sgu er altædende! Min konklusion må nok være at det ryger i skraldespanden smiley
    Forstår bare ikke helt hvorfor dyrlægen anbefaler det???

• #12   22. maj 2012 Stine -H

Det er ikke ziwi peak der gør hende godt nej smiley
    Hun spiste specific længe før vi startede ziwi peak .. Og igen Jeg har endnu ikke prøvet en kornfri fodder der gør det samme for hende..
    De kornfrie har hun haft SÅ dårlig mave på.. slimet afføring og sure opstød samt opkast.. så det røg fluks ud igen..
    Er ikke korn forskrækket overhovedet, og er heller ikke imod kornfrit foder.. Kan kun dele ud af hvad min oplevelse er med specific.. og den er helt igennem go..

Megan - jamen dyrelægerne anbefaler jo hvad de syntes der er godt og hvad de mener hunden vil fungere på..
    Dyrelægen hvor jeg arbejder, er også stor tilhænger af specific.. og vi har ringtig mange tilfredse kunder i butikken der køre på det fast også smiley

• #15   23. maj 2012 Ja, der er godt nok også mange forskellige mærker!! Men de der lige faldt i god jord hos mig er eukanuba, taste og Wild og orijen smiley så det bliver nok en af dem. Må lige i dyrhandlen og se hvad de har af det smiley

• #17   23. maj 2012 Vi har lige været nede i dyrhandlen og har fået prøver på taste og Wild og acaba smiley glæder mig til at se om hun kan lide dem smiley

Kommentér på:
Specifik foder

Annonce