{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Ny hund til træning {{forumTopicSubject}}

Jeg går og tænker lidt hen i fremtiden, Da min ældre knægt på 8 år ikke kan klare at træne ret meget mere, han har en skade på sit forben der til tider driller.
Jeg har før haft dobermann som jeg var rigtig glad for, en tæve.
Pt har jeg en Aussie hanhund som også næsten lever op til mit behov, aport/søg kan godt være bedre.
Jeg er ikke med til en hel masse koncurrencer, men vi hygger os dagligt med træning, samt det sociale en gang om ved DCH.
Jeg venter mit første barn og har sådan set ikke i sinde at stoppe med at træne (i tænker sikkert hun bliver klogere)
Men det er netop derfor i kommer ind i billedet smiley
Jeg er lidt nysgerrig på at høre om der ville være andre racer som kunne passe ind i mit snart nye liv som børnefamilie, men der også passer godt ind på en træningsbane smiley
lidt bonus info vi bor på et nedlagt landbrug med masser af plads, hundene går frit på grunden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund til træning
  • #1   22. maj 2012 Glemte lige, små hunderacer og labrador kommer ikke på tale smiley

  • #2   22. maj 2012 Jeg ville ikke sige Aussie, mener jeg har hørt de ikke altid er lige gode til børn? Hvad med en belgier?

  • #3   22. maj 2012 Jeg tænker måske en schæfer, men den kan bare være pest og lidt voldsom som hvalp og unghund. Måske en omplacerings schæfer som har den basale lydighed på plads

  • #6   22. maj 2012 jeg har selv haft overvejet schæfer ellers en dobermann igen smiley
    så de kommer egentlig ikke som overaskelser... havde ikke lige tænkt på en voksen som var i fuld træning, det var helt klart værd at overveje, det ser ud som om der er del gode schæfere der søger nye hjem smiley


  • #7   22. maj 2012 Jeg har dobermann og 2 drenge på 4 og 8 år. Og det har fungeret super, hun har altid været sød og pålidelig omkring ungerne. Har du haft dober før, ved du også at de kræver en del især det første år, men hvilken hund gør ikke det. Men måske som nævnt en voksen hund, som søger nyt hjem ?

Kommentér på:
Ny hund til træning

Annonce