Min tæve pinker/boller Min tæve pinker/boller
Min kæreste og jeg har 3 dejlige hunde, ..to af dem er oprettet herinde under mit navn, de to små er 1½ år gammelt. og den "store" som vi kalder mini-labben er 7år....Hun har alle dage haft perioder, og det uanset om hun har været i løbetid eller ej, så elsker hun at pinke div. hundetæpper fra kurvende, bamser, ja selv hvis der ligger en trøje på en stol, så hhiver hun den ned, folder/krøller den sammen under sig, sætter sig på røven og begynder at pinke den helt vildt, så hun puster og stønner som et andet lokomotiv.....og i disse perioder hvor hun gør det, så pinker de allsammen hinanden...( vores hunde er 2 tæver og en høn ) så de kan ikke få hvalpe.
Hun bliver hurtig meget sur når hun er i den periode hvor hun bare synes at alle bløde genstande skal pinkes, og så viser hun tænder og gøer advarene...så vi plejer bare at ignoere hende, selvom det ser dybt komisk ud hehe
Jeg synes det mærkeligt og har aldrig rigtig oplevet det med andre hunde...
hvorfor gør hun sådan ?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.129
okt 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 96
Hun er i løbetid samtidig med vores anden tæve, de har lige været det for 2 mrd siden.
dyrelægen har tjekket hende for det var selv en tanke jeg fik, men hun fejler ihvertfald intet fyssisk.....hun har heller aldrig haft hvalpe, hun er en meget aktiv hun, vi er hver dag i skoven, hun elsker at hoppe i søen og bade, og leger med de andre som om hun var jævnalderene...vi leger tit i haven, og leger bla. spor-lege hvor jeg gemmer godbidder i haven hvor de en af gangen skal finde de her godbidder der spredt rundt i græsset.
og så et par andre lege med at hente ting, og div. komandoer
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.129
Ellers ville jeg nok smutte forbi en kiropraktor. Det sker at de opdager smertepunkter som dyrlægen ikke gør.
okt 2007
Men hun pinker også udenfor løbetiden, de samme tæpper som jeg elsker vasker ofte og så tager hun vores trøjer hvis ser en der ligger hængt over ryglænet, hun bidder lidt i stoffet og humper det, og så stopper hun lidt op for at få vejret og så humper hun vidre ... Kurven ude på vores glatte klinkegulv har hun humpet i, så kurven rykket sig fra den ene til den anden ende.. Det sådan en plastic kurv de har med tæpper i
okt 2007
Aaaaaaaaaad , jeg undlader lige at læse din sidste besked :S den var lidt klam
Min tæve pinker/boller