helt oppe i det røde felt helt oppe i det røde felt
hej alle sammen
jeg beklager allerede men er så forarget at det halve kunne være nok....
jeg sidder i dag i min have og nyder den lille sol der er tilbage i århus da en mand kommer med sin lille larmende køter...(nej skal self ik gå ud over hunden) han har flere gange stået lige uden for min have med dem og selvom min have er indhegnet syntes min hund jo stadig andre udenfor er sjove da han ik er mere end en stor teenager. han lader sin hund gå helt hen foran min og gø og så vender han sig bare om og snakker... ja erkendt min hund stikker af under hegnet men kommer bare ud og står og kigger på den anden hund og hvad gør tossen han råber og skriger og sparker ud efter og til min hund som intet har gjort eller sagt... kan man det ??? ja ved godt det er meget ansvar med min hund men jeg var der efter 2 sek og jeg skulle lige til at undskylde højlydt og inderligt da han sparker til ham... der udover har jeg flere gange set ham råbe, skrige og slå ud efter sin egen hund.... burde jeg gøre noget ?
undskyld den lange brok er bare så sur over nogen gør en uskyldig hund noget
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 1.628
maj 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 111
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.193
maj 2011
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 83 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 367 Svar: 14.634
Han beder SÅ meget selv om det, når han står og lader sin hund brøle af din. Problemet er bare, at hans hund er i snor - din er løs hvis den slipper ud af haven - ergo, så har han loven på sin side.
Jeg ville lukke min hund væk og så ville jeg gå ud og verbalt overfalde den latterlige nar i 7000 afskygninger og bede ham om at flytte sin hund istedet for at lade den stå og gø på den måde.
Det kan ikke være rigtigt at man skal finde sig i alt .. om så din hund ligner en listehund nok så meget ...
maj 2011
maj 2011
maj 2011
maj 2011
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 83 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 367 Svar: 14.634
Ja, det var nu heller ikke dig jeg var ude efter - og et stykke hen ad vejen tror jeg nu nok du har ret.
Jeg forstår så bare ikke at - hvis det er sådan det forholder sig, at han er bange for hunden fordi den er liste - at han ikke skynder sig en hel masse forbi den, istedet for at ligefrem stoppe op og lade sin egen hund provokere den på den måde.
Her lidt længere nede af vejen bor to liste-hunde-lignende hunde - og jeg går over på den anden side af vejen, lader ikke mine hunde snuse eller lette ben eller noget som helst ud for den have de går i.
Det er for mig en "naturlig" reaktion, hvis det er frygt for de racer man nærer .. ikke at stille sig op og råbe RØV efter hundene ...
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.193
maj 2011
helt oppe i det røde felt