894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

helt oppe i det røde felt helt oppe i det røde felt

hej alle sammen

jeg beklager allerede men er så forarget at det halve kunne være nok....
jeg sidder i dag i min have og nyder den lille sol der er tilbage i århus da en mand kommer med sin lille larmende køter...(nej skal self ik gå ud over hunden) han har flere gange stået lige uden for min have med dem og selvom min have er indhegnet syntes min hund jo stadig andre udenfor er sjove da han ik er mere end en stor teenager. han lader sin hund gå helt hen foran min og gø og så vender han sig bare om og snakker... ja erkendt min hund stikker af under hegnet men kommer bare ud og står og kigger på den anden hund og hvad gør tossen han råber og skriger og sparker ud efter og til min hund som intet har gjort eller sagt... kan man det ??? ja ved godt det er meget ansvar med min hund men jeg var der efter 2 sek og jeg skulle lige til at undskylde højlydt og inderligt da han sparker til ham... der udover har jeg flere gange set ham råbe, skrige og slå ud efter sin egen hund.... burde jeg gøre noget ?
undskyld den lange brok er bare så sur over nogen gør en uskyldig hund noget

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  helt oppe i det røde felt
  • #1   29. maj 2012 Sig til ham, at hans hund ikke skal stå og gø ind til jeres hund! Det er da ikke fair.

• #2   29. maj 2012 nej er det sgu ik og ved godt det er min skyld min hund løb ud men han gjorde intet og nu bløder han fra en tand

• #3   29. maj 2012 Som du jo godt selv ved så må din hund ikke kunne komme ud, men når det er sagt så er man ikke helt normal hvis man stiller sig op foran et hus hvor der er en hund i haven, total unødigt og han skal selvfølgelig ikke sparke din hund hvis den står stille og intet gør.

• #4   29. maj 2012 er helt med på at den skal være indhegnet og er også første gang i det år jeg har haft ham han er smuttet så jeg var os pænt chokket da jeg er meget påpasselig med at der ikke sker ham eller andre noget...cash var helt stille indtil MANDEN gik hen mod cash og sparkede... og det er heldigvis "kun" tandkødet der er sket lidt med smiley og mener bestemt os at hvis han så meget som havde sagt et pip havde det været okay.... men gjorde han ikke...

• #5   29. maj 2012 Tåbelige stodder !

Han beder SÅ meget selv om det, når han står og lader sin hund brøle af din. Problemet er bare, at hans hund er i snor - din er løs hvis den slipper ud af haven - ergo, så har han loven på sin side.

Jeg ville lukke min hund væk og så ville jeg gå ud og verbalt overfalde den latterlige nar i 7000 afskygninger og bede ham om at flytte sin hund istedet for at lade den stå og gø på den måde.

Det kan ikke være rigtigt at man skal finde sig i alt .. om så din hund ligner en listehund nok så meget ...

• #6   29. maj 2012 tak for opbakning martine... ved godt det er min fejl og at han desværre har loven på hans side og jo af samme grund var jeg på vej hoppende for at undskylde af hele mit hjerte til jeg ser ham gå mod min hund der står der stille og logrende hale og sparker ham smiley der kom også mange grimme ting ud af min mund

• #7   29. maj 2012 Alter ego - var jeg bestemt også i sær da jeg bestemt ikke troede han kunne komme ud for har han ALDRIG gjort min min undskyldning forsvandt bare meget hurtigt

• #8   29. maj 2012 Anne P - ja det er "bare" hans tandkød der har taget skade heldigvis... og jeg giver dig fuldstændig ret i den forklaring ville os selv have været bange hvis det sket for mig og det havde været en helt ukendt stor hund men han har gået forbi så mange gange og de har halvt snuset til hinanden hver gang får han trækker den videre og cash har aldrig virket frembrusede overfor dem... men self stadig ingen udskydning for min hund ikke blev i haven.. smiley

• #9   29. maj 2012 du kan tro den er blev sikret... er bestemt ikke ude på at skade andre eller min lille baby:)

• #10   29. maj 2012 Anne P -

Ja, det var nu heller ikke dig jeg var ude efter - og et stykke hen ad vejen tror jeg nu nok du har ret.
    Jeg forstår så bare ikke at - hvis det er sådan det forholder sig, at han er bange for hunden fordi den er liste - at han ikke skynder sig en hel masse forbi den, istedet for at ligefrem stoppe op og lade sin egen hund provokere den på den måde.

Her lidt længere nede af vejen bor to liste-hunde-lignende hunde - og jeg går over på den anden side af vejen, lader ikke mine hunde snuse eller lette ben eller noget som helst ud for den have de går i.

Det er for mig en "naturlig" reaktion, hvis det er frygt for de racer man nærer .. ikke at stille sig op og råbe RØV efter hundene ...

• #11   29. maj 2012 Martine, helt enig smiley

• #13   30. maj 2012 tak for de gode råd smiley have er blevet ekstra sikkert og han har alle tænder... smiley

Kommentér på:
helt oppe i det røde felt

Annonce