Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  røde poter?
  • #1   30. maj 2012 Måske din hund har svamp? Det plejer at være sådan lidt rust-rødt..

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #2   30. maj 2012 ja afsted til dyrelægen. det kan være meget , fx svamp allergi fugtige poter der er gået stafflkok i . i mens du venter så klorhexidin i et glas og så hver enkelt pote ned i.

• #3   30. maj 2012 okay mange tak.. dyrelægen sagde bare ik noget til det sidst jeg fortalte det men jeg må jo lige tag det op med hende igen... ved du hvor længe sådan en behandling er ?

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

#4   30. maj 2012 det er meget forskelligt. det kommer an på hvad det er. men ellers prøv at bade poterne godt med klorhexidin først.

• #5   30. maj 2012 super mange tak smiley

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

#6   30. maj 2012 og skyld ikke efter med vand. om natten kan du putte klorhexidin pudder i mellem tærerne. held og lykke

• #8   30. maj 2012 tak forhjælpen alle sammen jeg tog til dyrelægen og er lige kommet hjem med beskeden at han har stress... dyrlægen kunne så fortælle at det er boxeren i ham der gør at han keder sig når jeg ikke er hjemme og så ligger han og bider sig selv i poterne :S

• #9   30. maj 2012 mange tak for dine råd Kathrine vil jeg helt sikkert bruge smiley

• #10   4. jun 2012 Nanna har nøflet sig meget i poterne på det sidste, men jeg troede det var fordi hun havde en lille revne i en trædepude, og at det var derfor hun snavrede sådan i det, men så i går så jeg, at hun var rød mellem trædepuderne, så nu har hun fået en tid ved dyrelægen på torsdag. Er der andet man kan gøre end at vaske poterne i klorhexidin indtil?

• #11   4. jun 2012 hvis det er stress så hold øje med hende så godt du kan og hvis han bider eller slikker i poterne så afled med leg eller træning det virker på cash

• #12   4. jun 2012 Isabella M: Hun gør det på forskellige tidspunkter og tror måske nok det kan være svamp, fordi hun har været ret meget i vand på det sidste? Men når hun gør det prikker jeg lige til hende, og så får hun et kødben, eller vi går ud og leger, og så gør hun det ikke igen. Men vil prøve det du siger smiley

• #13   4. jun 2012 hvis det er svamp så husk at tør ekstra godt i alle folder i poterne med et tørt håndklæde hver gang hun har været i nærheden af vådt miljø smiley håber for jer det går over

Kommentér på:
røde poter?

Annonce