{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røde poter?
  • #2   26. aug 2012 Har jeg aldrig hørt om før...bider hunde negle så meget???
    Mine gør det ind i mellem...men det er mest om vinteren, fordi der sidder sne mellem trædepuderne, eller for at gøre poterne rene for et eller andet. Men ikke så meget at de bliver røde!



  • #3   26. aug 2012 Det kan faktisk være et tegn på allergi..
    Mine tygger sjældent i deres poter.. Måske 1½ minut hver 14 dag..


  • #5   26. aug 2012 okay, altså de er kun røde mellem deres tæer? smiley kan det være allergi så? ringer til dyrlægen imorgen og får en tid.. for de gør det flere gange om dagen de 2 af hundene..

  • #6   27. aug 2012 Enig i at det kan være et tegn på allergi, og f.eks svamp i ørerne..Ved godt at det lyder tåbeligt, men det er ikke desto mindre sandt at det kan skyldes "dårlige ører, så husk at få dem tjekket.

    God bedring til vaps/vapperne. smiley


  • #8   27. aug 2012 Okay. Mine bider godt nok i deres poter, så må nok heller få det tjekket. smiley

  • #9   29. aug 2012 Frebona. Har selv haft gøjer og vil råde din mand til at lege mere med den og træne den til forskellige ting, fugle er lynende intiligente på trods af hjernens str. men Den stakkels Ara keder sig ihjel derfor plukker den sig. nu ved jeg ikke hvor gammel den er men de lever jo ofte længere end ejeren, så forstil dig hvad den hitter på når fjerene er væk, de kommer nemligt ikke allesammen igen, slet ike hvis den ikke får en anden hobby.. Jeg skriver ikke for at være led, jeg har bare ikke kunne sove i snart en uge,så jeg er hjernedød og kan ikke hitte de rigtige ord. Og undskylder på forhånd hvis noget er skrevet på en måde der kan misfortolkes..ELSKER bare gøjer, men blev akut allergisk og måtte af med min egen i sin tid, HOV SORRY, så lige at du skriver at den bide svingfjerene af sig, det gør en gøje ikke, enten plukker den i alle fjer eller også rør den ingen. Der finder en sygdom hos fugle hvor KUN svingfjerene ryger af, jeg er ikke SÅ bekendt med den da mine aldrig har haft det, men syntes bestemt at i hurtigt bør google og få læst om den sygdom også få en proff, el.opdrætter til at evt.hjælpe. Hvis det er dr.dyrs diagnose at det er en dårlig vane, bør H*n gå af og få skolepengene tilbage. Held og Lykke med Gøjen<3

  • #10   29. aug 2012 Øhhh...??? Anita - hvad har papegøjer lige med chihuahua at gøre??? smiley


  • #11   29. aug 2012 De bor sammen. ;-)) eller har du da noget imod at jeg ville hjælpe med et af hjemmets andre dyr ? Så vidt jeg husker hedder gruppen chihuahua pga.at alle i gruppen er ejer af en eller mange af denne skønne race, men det batyder da ikke at man næver andre dyr i en tråd, nu var gøjen jo blevet nvt, eller havde jeg ikke svaret. Du kan godt se sammenhnget ik. smiley


  • #12   29. aug 2012 Åh - havde ikke lige set det indlæg med papegøjer...! Så blev helt konfus da jeg læste det du havde skrevet!!! smiley

  • #13   29. aug 2012 Hihihi.. det skal du ikke ta dig af..pt.sover jeg ikke ,kan ikke så jeg har siddet og skrvet i en tråd ...problemet var bare at det jeg skrev var et svar på den forrige tråd.. Se SÅ blir det sort snak..heldigvis havde jeg ikke bruge slette dimsen så den kommetar kunne lynhurtigt fjernes igen. ;-)) Nu må jeg bare ikke lave flere fejl før imorgen eftermiddag. ;-))

  • #15   30. aug 2012 Ok..ja så kan jeg godt se at den er i de bedste hænder smiley Mine fugle har alle været elsket især gøjerne smiley da det er så synligt gengældt, men må indrømme at deres sygdomme osv.ikke er min stærke side. Det er ligesom med børn,hund osv, man begynder ikke at "studere div.sygdomme ud over de helt elemntære, før man mistænker at dyret måske ikke ter sig helt som den bør. smiley

    Jeg er glad for at du lige skrev tilbage smiley jeg er helt rolig nu "for gøjen" ;-))
    Ønsker jeg alle en skøn dag. smiley


Kommentér på:
Røde poter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce