{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hokamix 30 {{forumTopicSubject}}

nu vil jeg godt lige reklamere om et produkt som jeg skulle ha fundet for flere år siden, det heder Hokamix 30 og kan fås i flere udgaver, men jeg har brugt den almindelige i ca 2 md nu, og sikke en forandring der er sket med min hun hund Jochi, før var hun ikke til at få ret meget mad i og lignede tit en hængt kat, som ikke rigtig gad noget, NU er hun flot over det hele og jeg har fået min dejlige hund tilbage hun er altid frisk og glad, det er næsten som jeg har fået en ny hund.
jeg er blevet så glad for produktet at jeg er blevet godkendt som forhandler, og jeg kan næsten ikke få armene ned i begejstring, troede jo ikke rigtig på alle historierne i starten, men nu, er jeg godt nok ikke i tvivl.

måtte bare lige dele min begejstring med jer herinde :O)

er der andre herinde fra der har erfaring med dette natur produkt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hokamix 30
  • #1   17. jul 2006 Det lyder jo som et helt vidunder middel...

efter Freya ikke er i blandt os mere, er Ozzy begyndt igen ikke at ville spise sin mad igen - det er som om at når der ingen konkurence er så gider han ikke spise sin mad.

Men hvis dette produkt skulle hjælpe på at Ozzy vil spise sin mad - så må det da prøves...

• #2   17. jul 2006
    Jeg tror det er ca. 20 år siden læste jeg om det i Jyllandsposten ( der var en kæmpe artikkel ) jeg havde på det tidspunkt en Rottweiler som havde sprunget et ledbånd - hun var opereret og var skåret op helt oppe fra låret ned til poten. Mange mrd efter operationen blev hun ved med at trække på benet og de dyrlæger jeg var i kontakt med sagde alle " hun kommer aldrig til at gå 100 % normalt igen ". Jeg prøvede så Hokamix og 3 mrd. efter gik hun som intet var hændt - om hun havde gjort det uden skal jeg ikke kunne sige.
    Nu har jeg små hunde, men det bliver stadig flittigt brugt.
    Det er nu ret sjovt - mine spiser tabletterne som slik i perrioder, hvalpene/unghundene er vilde med dem, min han efter tæverne har været i løbetid, tæverne når de er drægtige og mens de har hvalpe - men derudover rynker de bare på næsen :o) hvis ikke tabletterne lige er skjult i en god klat leverposteg ggg
    Så man skulle næsten tro, at de selv er klar over hvornår de har brug for det? ja hvad ved jeg :o)

Karina: Hvis du gerne vil vide mere om produktet, kan du ringe til Skyescot, de er rigtig søde at snakke med og jeg er sikker på, at du kan få alle de informationer du ønsker.

• #4   17. jul 2006 Jeg har også købt det for nylig men har ikke set nogle forandringer endnu

Giver det til både Murphy og Nelly, men køber den specielt til allergi hunde i Brøndby

Eller Wolles Wow...

• #5   18. jul 2006 jeg bruger den udgave af hokamixen som er i Snack form, og hundene er helt vilde med dem
    derudover har jeg også givet Jochi, den tørred okse fedt i pulver form, 1 spiseske oven på hver måltid og så en hokamix snack bagefter.
    og med det resultat der er kommet på Jochi efter kun 2 md. ja så jeg ganske enkelt imponeret, INTET andet jeg har forsøgt med har kunne gøre dette, for hende.

så vidt jeg ved er det rene natur matriale/produkter der er i, hovedsagelig urter.

i kan læse mere om det her på siden:
    (link fjernet)

kan kun anbefale det, også selv om hunden synes sund og rask :O) *ss*

Kommentér på:
Hokamix 30

Annonce