{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Grand Danois spg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa GD ejere

Jeg er lidt nyskerige for at høre, hvad i fodre jeres GD med.

Hvilket foder gav i jeres GD, da de var hvalp?

Hvor store er jeres GD i dag? Hvad giver i dem nu hvor de er voksne og hvor meget?

Hvad tilføjer i foderet af olie, vitamin C, A38, Hokamix 30, andre kosttilskud?

Håber det kan blive en interessant tråd, med lidt indsigt i hinandens dagligdag med hensyn til det svære valg af foder.

mvh
Christina og Zitara 10 uger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grand Danois spg.
  • #1   26. jul 2006 Hej Christina *s*
    Vil sige som så mange andre Spørg Reese

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1484

Der er også en henvisning til hendes hjemmeside hvor du kan læse "alt" om foder til en GD

Glæder os til hun kan blive vaccineret så vi kan komme ud og lege igen snart smiley

• #2   26. jul 2006 Reese´s hjemmeside adresse: www.123hjemmeside.dk/Grand-Kroyer

• #3   26. jul 2006 hej hvor har du købt hende henne???. vi har fodret ugly med specific, og fodre nu alle med regal.

• #4   26. jul 2006 har lige skiftet til et tysk mærke, jeg jo ikke ka huske navnet på.... men indtil videre er det ok.... jeg tilføjer olie på deres mad (det er de vilde med)....jeg giver ikke en bestemt mængde, men ser på dem og taber de sig lidt øger jeg mængden, og omvendt.....
    jeg giver dem 2 måltider pr. dag (af frygt for mavedrejning)....og så ligger der altid foder spredt på gulvet/jorden, som de går og småspiser af....

ved ikke om det er en and, men jeg sørger for at deres foderskåle står højt, når de spiser, da jeg har hørt at det også kan hjælpe imod mavedrejning....

Lykke

• #5   26. jul 2006 Ja det er ikke altid lige nemt med det fodring af GD.
    Hvilket foder fik din hund, da du købte den og er det noget du evt. kan fortsætte med??
    Jeg har brugt Royal Canin Large Breed fra dag 1.
    Det fik Athena også fra opdrætteren og jeg er fortsat med dette. Desuden har Athena fået C-vitamin daglig, det skulle forbedre optagelsen af kalk. Lidt olie i maden har jeg kun brugt en gang imellem, mest hvis Athena ikke ville spise eller leverpostej, men det er ikke noget dagligt.

• #6   26. jul 2006 Ja det med at fodret står højt har jeg også hørt nogen gør, men har også hørt det er en skrøne at det skulle hjælpe mod mavedrejning så jeg fodrer på gulvet.
    Det føler du bedst selv. Har du snakket med dem du har købt hunden af??

Lene

• #7   26. jul 2006 tror også det lidt er en skrøne, men hva ... det skader jo ikke....tror også at måden at undgå mavedrejning er, at fodre i mindre måltider, over hele dagen....og så sørge for at hunden ikke tonser vildt rundt lige efter et måltid....

Lykke

• #8   26. jul 2006 jeg fodre med Arion og så får de fiske olie samt Hokamix 30 oven på, jeg fodre dem 2 gange om dagen og hvalpe 3 gange indtil de er 1½ år
    har gennem årene prøvet meget forskelligt, men dette foder mærke har klart gjort det bedste for mine hunde.
    jeg har brugt Olivers start til hvalpe, hvor de senere er kommet over på Arion puppy ,omkring 7 ugers alderen, og det fungere fint.
    nogle af de mærker jeg har haft dårlige erfaringer med til en Grand Danois er fx.:
    Hills
    Skyttens
    Gilpa
    ProFormens

• #9   26. jul 2006 se i denne tråd om Hokamix 30:
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=51502

• #10   26. jul 2006 Tak for jeres indlæg. Håber på mange flere *ss*.

Når i skriver i foderede med Large Breed, har i så brugt Large Breed puppy? Eller kun som nogen anbefaler Large Breed Adult?

Skrøne eller ej så vælger jeg også at foder min hund efter højde

Karen jeg har talt med Reese tak *ss*, jeg spørger for at for at få en indsigt hvad andre GD ejere gør.

Louise jeg har købt hende nord for Aalborg, fra et privat par som ikke driver kennel.

Lene ja jeg har talt med dem, men de har ikke nogen erfaringer at dele af sig smiley

Løkke jeg har købt Hokamix 30 jeg er bare ikke kommet i gang med at bruge det.

• #11   26. jul 2006 Jeg startede med Royal canin large breed babydog til Anton da jeg fik ham, for det havde han fået hos opdrætteren. Og kørte derefter med Puppy og junior, men så blev han "træt" af det og vi prøvede noget forskelligt, men valgte til sidst at give ham Magnussons. Det har han fået siden Maj og det er både han og jeg glad for. Han har fra starten af fået Hennes lakseolie i maden dagligt og han bliver fodret efter højde.

Kommentér på:
Grand Danois spg.

Annonce