{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Cava
Cava
Tilmeldt:
3. aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300

syg hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer kloge hoveder

Min lille hvalp på 10 uger er ellers en sund og glad dreng, men siden igår har han haft meget dårlig mave; som i, det er nærmest kun opløst mad, det der kommer ud. Helt tyndt og der er meget af det smiley
Han spiser og drikker gerne men er naturligvis lidt mat.

Jeg havde ellers tænkt mig at køre til dyrlægen idag, hvis det ikke blev bedre, men nu sidder jeg så uden bil (og i øvrigt uden pung, da den ligger i bilen hos mekanikeren).

Er der nogen derude der har nogen bud på, om jeg kan se det an en dag mere, eller om det er meget kritisk? Er jo helt bekymret for den lille fyr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syg hvalp
  • #1   13. jun 2012 jeg vil sige RING til dyrlægen NU!!!! der skal ikke ret meget til en så lille hvalp bliver dehydret og når han har så dårlig mave så den ikke "virker" når maden er uopløst så skynd dig og ring!

  • #2   13. jun 2012 det glemte jeg helt undskyld... god bedring med den bette..! han har sikkert spist et eller andet tosset:) min har idag ædt computer ledningen..:)

  • #3   13. jun 2012 Det er formentlig en af katten døde mus, som han har haft næsen i.
    Jeg ringer lige til doktor dyr og hører hvad han siger. Om ikke andet så må de jo komme på sygebesøg smiley
    Han er ikke dehydreret pt. drikker fint og har en fin farve på tandkødet...


  • #4   13. jun 2012 Camilla - Mange dyrelæger giver gerne regningen med hjem så man kan betale over netbank smiley Håber den bette dreng har fået det bedre.

  • #5   13. jun 2012 Nåede kun lige at snakke kort med dyredoktoren, da de egentlig havde lukket og overgik til vagtdyrlæge. Han mente, at det med vagtdyrlæge var unødvendigt lige nu, så lillefyren er på udkogte ris indtil imorgen, hvor vi så kommer derind, hvis han ikke er bedre.

    Sanne: min dyrlæge giver kun meget nødigt regning med hjem, da folk ofte sylter betalingen. Dette er dog ikke et problem for mig. Mere det, at bilen er på værksted, så jeg ikke kan komme hen til dyrlægen.

    Kathrine: Jeg har ikke zoolac liggende; mine hunde har aldrig før været syge...


  • #6   13. jun 2012 Da vi havde haft Anton et par uger, fik han også lidt problemer med maven, og her fik han udkogte ris og torskerogn i, et par dage, også begyndte jeg at blande hans almindelige foder i igen, og det virkede på ham smiley

  • #7   13. jun 2012 Wee.... Lille Noddy fik tilbudt ris til aften og ville ingenting have, men nu her kl 10 fik han tilbudt lidt igen og sørme om han ikke spiste det.
    Herefter gik han glad med på tur og nu her har han simpelthen lavet en næsten normal #*#...
    Tænk at man kan blive så glad for at kræet laver bummelum midt i stuen smiley


Kommentér på:
syg hvalp

Annonce