772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad må de spise? :) Hvad må de spise? :)

Ja som overskriften siger, hvad må de spise?
Med det mener jeg om der er et sted hvor det er samlet hvad hunde må få at spise og hvad det evt. er godt for?

Tænker på noget som at de godt må få tomater engang imellem og det modvirker forhudsbetændelse.

Kunne være fedt hvis man kunne finde en samling med disse ting over hvad hunde kan få at spise og hvad det evt. hjælper imod?
Anyone? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad må de spise? :)
  • #1   16. jun 2012 mine får tomater hver dag....de spiser dem som guffer.

jeg tror, de fleste ting er her på listen
    http://www.kennel-nezumi.dk/hvad-er-giftigt

• #2   16. jun 2012 Tomater godt mod forhudsbetændelse?
    Så var det sgi nok derfor Zigsa selv gik ud og plukkede dem. Men øøøhh, hun er da en tæve. Hjælper det så stadig?

• #3   17. jun 2012 connie .
    Tak smiley men det var jo en liste over ting de ikke må få, søger en liste med ting de må få smiley og hvad det så er godt for.

• #4   17. jun 2012 jamen så må de jo få alle de andre grøntsager.
    ja tomater er godt imod forhudsbetændelse

jeg koger hvidløg sammen med grøntsager til dem, hvidløg i små mængder er ikke skadelige og det virker forebyggende mod flåter og lopper

om der er andre grøntsager, der er specielt gode for noget, det ved jeg ikke
    her bliver de brugt som fyld og som guffer til mine evige sultne hunde.

men dem må få alle slags grøntsager undtagen rå broccoli, løg og avokado
    frugt er mere besværligt - de må ikke få vindruer, rosiner og frugt med kerner...og så er det jeg ikke helt kan finde ud af om det er hele frugten eller kun hvis kernerne spises med fx et kernehus eller vandmelon.

herinde siges der at det er hele frugten, men jeg kan ikke finde noget beskrevet nogen steder

• #5   17. jun 2012 Okay smiley Hmm. Min har ædt 2 æbler tror jeg? Altså ikke samme dag smiley Han virker til at være ok smiley - heldigvis?

• #6   17. jun 2012 mine elsker, tomater, agurker, peberfrugt, æbler pærerr, bananer, kartofler og får det næsten dagligt

• #7   17. jun 2012 mine vil så ikke have banan og æbler

de er mere til grøntsager end til frugt, men mandariner, meloner, pærer og alle bær, det vil de gerne have

grøntsager det er slik

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #8   17. jun 2012 forstår hvad du mener men kan ikke hjælpe med sådan en liste men finder du nogen så tip os

Kommentér på:
Hvad må de spise? :)

Annonce