{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

L2hga og HC test odense {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg ved godt der er et halvt år endnu, men vi forbereder os dog stille og roligt til at ku få testet ludvig for diverse (l2hga, hc, hd, ad og patella) dog ikke i samme omgang.

Hvor kan man gøre det i Odense eller tæt på?

Hvilke erfaringer har I?

Hvis der er et sted på fyn eller den jydske side lige omkring broen er vi villige til at tage turen for en kompetent og proffesionel "ydelse"

undskyld ordvalget, uddybet vil vi gerne køre turen for den bedste oplevelse for vores lille dreng smiley
¨Jeg vil lige understrege det ikke er til nu da vi godt VED han er for ung endnu, men vi vil gerne ligeså stille forberede os og finde det bedste sted til når det skal tages smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  L2hga og HC test odense
  • #1   19. jun 2012 Skal mopsere testes for L2hga?

• #3   19. jun 2012 Tror Odense Dyrehospital kan klare det hele smiley
    Jeg bruger dem til alt, og har kun gode erfaringer... De er dog ikke helt billige, men er villig til at betale lidt ekstra, hvis bare jeg føler mig og hunden får en god behandling.

• #4   19. jun 2012 Vi har ikke DKK men DDKC, og det er nu ikke et påkrav fra kennel klubben, men vores eget ønske at få ham helt tjekket for ALT, hvis vi vil have avl, har også påtænkt en mental test, da vi ved vores dreng er super sund, men også hvis der sku være noget kan man måske nå at forebygge en del af det smiley Så det er IKKE påtænkt avl lige pt. men udelukkende fordi mopserne har så mange arvelige brister at vi vil forebygge og forhåbentlig på den måde forlænge både hans liv men også hans livskvalitet smiley

Tanja - Ja det er vi også smiley Har du evt. et nr eller en hjemmeside? smiley

• #6   20. jun 2012 Egentlig grunden til vi gerne vil teste det er fordi min kammerat havde en hund der opførte sig præcis som en l2hga er beskrevet og de var nød til at aflive den, og det vil vi helst ikke ud i :s Der kan godt være de ikke SKAL testes hvis de skal godkendes til avl, men vi vil gerne ha det gjort så vi ved det smiley

Kommentér på:
L2hga og HC test odense

Annonce