{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Bertils kasteration igår ..... {{forumTopicSubject}}

Jeps det var igår at Bertil måtte lade sine løg forgå til de evige jagtmarker pga. hans store behov for at puste sig op overfor andre hanhunde uagtet deres størrelse..........

Jeg havde bestilt tid hos dyrlægen inde i Ryesgade , da jeg havde hørt , at han var billig og jeg skulle alligevel vælge en ny dyrlæge efter Simmer...... ( jeg syntes de var noget pebret dem jeg havde til ham , men søde var de da)

Jeg fik tid til Bertils operation igår og vi aftalte at , Bertil blev lagt til at sove imens Fru Nielsen og jeg var tilstede og først vækket igen når vi var tilbage efter 2 timer.

Klinikken fremtræder yderst flot og meget ren , dyrlægen var meget informativ omkring hvad der skulle ske og hvordan vi skulle forholde os til dagene efter indgrebet. Endvidere var han også opmærksom på, at vi skulle imødegå evt. vægtproblemer i fremtiden.
Vi aftalte , at Bertil skulle ;
- kastereres
- klippet negle
- fuld vaccination
- ormekur
- renset tænder med ultralyd
- tømt analkirtler
og iøvrigt ellers gennemtjekkes med stetoskop osv.

Vi hentede ham som aftalt 2 timer efter og sygeplejersken gik ind og vækkede Bertil og tog ham ud til os med det samme ( max 3-4 min ventede vi på Bertil )
Hun forklarede så alt om indgrebet , hvordan vi skulle håndtere de næste timer og dage , børstning af tænder , kosten, trådene ja alle områder blev oplyst.

Vi købte 4 kg foder fra Hills low diet og prisen for alt dette blev.....

2435,00 kr

Om denne dyrlæge er god eller ej til syge dyr ved jeg ikke, da jeg afleverede en rask hund til kastr. , men ihvertilfald fik vi lige nøjagtigt det vi ville have og til en pris noget mindre end ventet.

Efterfølgende har jeg fået af vide , at han netop har været i TV som en billig dyrlæge og det kan jeg kun sige er sandt.
Jeg syntes personligt , at han var yderst kompetent , omhyggelig , men dog alligevel lidt hurtigt ( men han kunne måske godt fornemme , at jeg havde prøvet det hele før som hundeejer ) , jeg følte mig på intet tidspunkt utryg eller ikke vidste hvad der skulle ske med Bertil.
Bertils tænder er flotte , operationssåret er noget mindre end jeg havde forventet

Så hvis der er nogen der alligevel søger en ny dyrlæge , kunnne det være en god ide , at kigge ham her lidt ud.......

Jeg googlede ham inden jeg besluttede mig for at prøve ham og der var selvfølgelig både gode og dårlige anmeldelser , men de gik mest på dyrlægens fremtræden og ikke på det faglige ( så vidt jeg kunne finde ) og det var jeg så ganske rolig med , da jeg vidste at bertil kun ville være vågen når jeg var tilstede. Men uanset hvad , jeg har intet at sætte på noget og vil selvfølgelig bruge ham fremover eller til jeg evt. finder noget uacceptabelt ved denne dyrlæge.
Men alt i alt en god dyrlæge , der gjorde det der var aftalt til en uhørt billig penge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertils kasteration igår .....
Kommentér på:
Bertils kasteration igår .....

Annonce