9.520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Pris på fjernelse af hjørnetænder Pris på fjernelse af hjørnetænder

Hej derude.
Jeg agter at kontakte min dyrlæge i morgen, jeg ville bare lige høre hvad jeres erfaringer er.

På Torsdag skal jeg op og se på en ny hund.
Jeg har skrevet en del med ejeren, og her til aften skrev personen lige at hun forresten skulle have revet 4 hjørnetænder ud fordi de ikke selv var faldet ud.

Dette har vi aldrig oplevet før, så mine erfaringer er lige 0!

Hvad har i selv givet for sådan en operation? Er lige nødt til at have det med i mine overvejelser, da hunden i forvejen koster mod de 4000 smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på fjernelse af hjørnetænder
  • #1   26. jun 2012 Det er vel ikke noget du skal betale oveni de 4000 ?

Eller koster den de 4000 på grund af tænderne

• #2   26. jun 2012 Jeg gav 1800 for at få tage 2 hjørne tænder og 2 almindelige tænder ud ( det var mælketænder), min dyrlæge ligger nok i den øverste del af pris skalaen.

• #3   26. jun 2012 Det er en blanding af Papillon og chihuahua på 12 måneder.
    Uh tror det var 3500 hun stod til.

Men det kan blive en dyr fornøjelse hvis selve operationen koster over 2000 smiley Det er trods alt 4 tænder der skal ud smiley

• #4   26. jun 2012 Mamma:
    Ja okay. smiley Jeg må lige høre hvad han siger i morgen smiley

• #5   26. jun 2012 Tjaa...jeg ville give min dyrlæge et kald og høre på prisen, hvis det .feks er 2000,-, så ville jeg have dem modregnet i salgsprisen.

Ellers ville jeg kigge mig om efter andre hunde

• #6   26. jun 2012 Ja, jeg prøver også lige at høre i morgen, for så er jeg ikke interesseret i at give fuld pris. smiley Ikke fordi jeg har midlerne til det, men så vil jeg hellere have en renracet for de penge smiley Det er bare fordi hende her er sød smiley

• #7   26. jun 2012 Synes det virker lidt suspekt at ejeren "pludselig her til aften" skriver, at hunden skal ha fjernet fire tænder. Det får hvert fald mig til at tænke "hvad fejler hunden så mere?". Var jeg dig, ville jeg kigge mig om efter en anden hund. Det er ikke billigt at få fjernet tænder, og hvis du skal give de penge oven i de i forvejen 4000 kr, ja så kan du lige så godt gå ud og kigge dig efter en fin tavlehund, for prisen vil nok ende på den samme.

• #8   26. jun 2012 der var jeg lige for langsom smiley

• #9   26. jun 2012 R
    Jeg spurgte tidl. om hunden havde fejlet noget. og det havde hun ikke smiley
    Men så fik jeg lige den sms. Jeg kontakter min dyrlæge i morgen, og får en pris, og vil prøve at modregne hundens pris smiley

• #10   26. jun 2012 God idé:-)

• #11   26. jun 2012 Jeg ringede rundt da min hvalp ikke kunne komme af med de to øverste mælkehjørnetænder. Det sparede jeg 1.000 kr på. Pris incl bedøvelse 1.150 kr.

• #12   26. jun 2012 Fy for den smiley Ja jeg må se hvad dyrlægen siger i morgen smiley Jeg skal ikke have hund for at kaste en masse penge i den til operationer som det første smiley

• #13   26. jun 2012 Er det ikke meget sent at fjerne de 4 tænder? Jeg tænker at biddet kan være skadet allerede og evt. sidde så dårligt at de forstyrrer hunden

• #14   26. jun 2012 Vil også mene, at det er lidt/meget sent at fjerne de 4 tænder. Desuden skal du tænke på, at der altid er en vis risiko ved at lægge hunden i narkose.
    Hvis jeg var dig, ville jeg nok aftale, at den nuværende ejer får fjernet de 4 tænder, og så må prisen vel være derefter.

• #15   26. jun 2012 Man siger at hvis hunden ikke har tabt sine mælketænder inden den er 6-7 mdr gammel så bør man oprerer dem ud for ikke at skade bid og tandstilling, det er ikke unormalt for de små racer at de ikke selv taber deres mælketænder og da du ikke skal udstille så tror jeg ikke der sker noget ved at vente til den er 12 mdr, men dyrlægen kan jo tjekke om de blivende tænder sidder helt skævt pga mælketænderne, uanset hvad så skal du lade sælger betale for dette indgreb og jeg ville også får indskrevet at hvis du skal få dem fjernet på sælgers regning så skal du have dine penge tilbage hvis der skulle ske noget i forbindelse med operationen. Held og lykke

• #16   26. jun 2012 jeg mener at du skal have dine penge tilbage for hunde hvis der sker noget, så lige at det var skrevet lidt forvirrende.

• #17   26. jun 2012 Altså ejeren skrev at tænderne var lidt skæve nu.
    Men jeg må se hvad jeg får at vide i morgen, og så må jeg tage den derfra. Det er bare ærgerligt at jeg skal være så uheldig. Den første hund blev revet fra mig. Den næste som jeg faldt for, da blev annoncen trukket tilbage, fordi de var i tvivl om de ville sælge, og nu er der en der skal opereres smiley

• #19   27. jun 2012 Jeg har takket nej. Har snakket med min dyrlæge idag, og hun sagde at det ville koste langt over 2000. Og det er jeg bestemt ikke interesseret i. Så vil jeg hellere finde en hund til de samlede penge, som jeg ikke skal smide i narkose så snart jeg får den.

Dyrlægen var meget forarget over at hun ikke havde fået fjernet dem endnu.
    Det var bare synd, for hun var virkelig bedårende. Selv om min først anskaffede hund var den helt helt helt perfekte. Men jeg skal lige lære at skelne imellem sindssyge sælgere og de normale hundemennesker smiley

Anne p: Af hund eller hvad? smiley

• #20   27. jun 2012 Jeg har lavet en annonce smiley Jeg leder efter en lille bitte hund, som kan gøre min dreng med selskab smiley
    Hunden skal være rolig og rar, og kunne være alene hjemme.
    Og ingen overdrevet gøen! Min egen gør ikke, og ønsker ikke en der gør konstance! smiley

Ingen specifik race, bare ikke en overdrevet langhåret.

Jeg fik jo en herinde fra, men tidl. ejer mente at hun stadig havde råderet over hunden, så hun var meget utilfreds med at jeg forsvarligt havde fået hende passet hos min far, som havde været der ligeså meget som mig.
    Rigtig modbydelig dame. Jeg egnede mig ikke som hundeejer, jeg var uansvarlig, jeg magtede ikke opgaven osv! Jeg blev bare så ked af det altså, for den hund var bare den perfekte perfekte! Virkelig en skøn hund!!!!!! smiley :-( Men når hun kunne være modbydlig over telefonen, hvad kunne hun så ikke være hvis jeg nægtede udlevering! smiley Jeg havde alle beviser på overdragelsen på sms, men godtroende som jeg er, tænkte jeg ikke at kontakt var nødvendig, og hun havde åbenbart ikke registrerings attesten, for hun ventede på papirer så vi kunne lave overdragelse, så det fik vi ikke lavet med det samme. smiley

Nej det skal jeg aldrig opleve igen! Og slet ikke min lille hund, da han knytter sig meget hurtigt til andre hunde! smiley

• #22   27. jun 2012 Nej hun er ikke længere hos mig. smiley Ejeren insisterede på at hente hende. Det gør bare ondt at der sidder en person og får det til at lyde som om jeg ikke har behandlet hunden ordentligt, når jeg kun giver ud af min kærlighed, og har sørget for at alle havde det bedst! Ih altså, nogle mennesker tror sgu det er menneske børn de giver afkald på!

Ja jeg er ude efter en hund der er ovre hvalpe stadiet. Jeg har så meget overskud til mine dyr, men da jeg arbejder ville jeg ikke kunne give en hvalp den nødvendige "træning"
    Derfor søger jeg en der i forvejen er godt opdraget, som jeg kan give min kærlighed til resten af dens liv smiley

• #24   28. jun 2012 Jeg kender en der skal have udstationeret en sort/hvid Sheltie han på 3 år med FCI tavle... kunne det evt. være noget?? Den kommer fra Vestsjælland, stille og rolig og så er han velopdragen.

• #25   28. jun 2012 Mette: Hvor er det bare en skøn hund, men jeg søger ikke en der kræver så meget pelspleje smiley
    Den måtte også gerne være maksimalt konrads vægt og størrelse smiley

• #26   28. jun 2012 Palle
    Ja det var en trist historie. Og virkelig irriterende smiley

• #27   28. jun 2012 Øv bøv... Den kræver ellers ikke det store pelspleje... En børste et par gange om ugen og så er det en af de små så den er ikke ret stor.

Kommentér på:
Pris på fjernelse af hjørnetænder

Annonce