{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Vildtklo. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Felix ene negl sidder helt forkert. Men han piver ikke, og han logre stadig osv. Enkle gange halter han lidt. Jeg har fået en tid ved dyrlægen i morgen tidlig. Nu har jeg jo googlet og læst en masse, og kan se de ofte putter hunden i narkose, når neglen skal af. Nogle skriver deres hund, "bare" har fået lokalbedøvelse.
Jeg er meget pyldret (og sådan er det bare) Så jeg er selvfølgelig lidt nervøs for i morgen. Er der nogen af jer, der har prøvet det med jeres hund? Og kan i måske huske priserne på det?

Mvh Tanja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vildtklo.
  • #1   27. jun 2012 en hund har 5 tæer foran og 4 bag som normalen, enkelte hunderacer får derudover ulvekløer på bagbenene, hvis ellers ikke det generer hunden bør man ikke fjerne dem, da det er ulovligt i følge danske lovgivning. hvis de er meget til gene for hunden kan en dyrlæge undtagelsesvis fjerne dem under narkose. alt efter hvor godt de er fæstet til benet kan en sådan operation være ret omfattende !

• #2   27. jun 2012 min fars tæve har lige fået fjernet sin ene ulveklo - netop pga gentagende problemer med at den blev revet "halvt" af også alligevel ikke ..

Hun var ikke i narkose, men i bedøvelse...

• #3   27. jun 2012 Den sidder på venstre ben, og det er hele neglen der sidder het forkert. Jeg må ikke røre ved den, og han slikker på den. Dyrlægen har sagt de meget gerne vil se ham. Og jeg kan se, at den sidder helt forkert, og at det ikke er som det plejer.
    Jeg bliver bare nervøs, når jeg læser om at andre har fået noget amputeret osv. Jeg maler også bare fanden på væggen, men jeg er jo bare nervøs for ham.

• #4   28. jun 2012 Min den ene tæve har for ik så lang tid siden, fået fjernet en alm. negl på bagbenet. Hun var kun i bedøvelse, men hvad din dyrlæge gør det vides jo ikke. Min blev meget sløj af bare bedøvelsen, hun har været i narkose et par gange. Der var hun slet ikke sådan...
    Er det den der sidder oppe på benet eller en alm tå/negl? Hvis han slikker i det, irretere det ham højt sandsynligt. Det gjorde det ved min hanhund, der gik der betændelse i det. Godt du skal afsted med ham imorgen...

Kommentér på:
Vildtklo.

Annonce