{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej alle sammen
  • #1   1. jul 2012 Ville tage en tur til dyrlægen..

    God bedring med den lille vaps...


  • #2   1. jul 2012 Hvad har den fået at spise hos opdrætter.
    Hvor længe har i haft hende, tænker lidt på om det kan være nervøsiteten der kan gøre det.


  • #3   1. jul 2012 altså er det når hun spiser hvalpefodret hun kaster op?

    blander i det med vand?

    hvis ikke, så er det derfor.

    i skal lige hælde en lille smule vand over hvalpefodret for at hun kan spise det.
    måske er hun endda vant til at få opblødt hvalpefoder fra opdrætter


  • #4   1. jul 2012 Kaster hun alt mad op hver gang ?
    Drikker hun normalt?
    Har I skiftet foder da i fik hende hjem ?
    Har hun fået ormekur fra opdrætter ?


  • #5   1. jul 2012 sluger hun det nærmest, altså spiser hurtigt? er det tørt eller opblødt? synes lige jeg ville prøve hende lidt af inden dyrlægebesøg, og se hvordan helheden er også afføringen.

  • #6   1. jul 2012 Ved ikke noget om det.. Men er det hver gang hun får noget?
    Min hvalp på 11 uger, skulle ihvertfald ikke gå og brække alt op, uden en tur til dyrelægen i en mægtig fart.. De er jo skrøbelige sådan nogle små hvalpe, og der skal ikke så meget til før deres situation hurtigt bliver værere..
    Men god bedring til vovse.


  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   1. jul 2012 Tak for alle svarene så hurtigt.

    Vi har lige fået hende for et par dage side, Så måske det bare alt de nye ting?
    Hun har fået ormekur, Det bare normalt hvalpe fodder. Nej vi blander det ikke op med vand men det ville jeg lige prøve, udover det er der fuld knalp på og i godt humør så hun har ik ondt eller noget, hun brækker det cirka op efter en lille time deromkring så kommer det hele op. og lidt efter er det bare slim der ryger op


  • #8   1. jul 2012 Prøv evt. at give hende halvt så meget af gangen, og så fodre dobbelt så tit.

  • #9   1. jul 2012 Hvis I har skiftet foder da I fik hende hjem, eks til et andet mærke så kan det være årsagen, man skal skifte langsomt for ikke at ødelægge deres maver. Går ud fra at I anpasser mængden så hun ikke kaster op fordi hun får alt for meget mad.?
    Vær opmærksom på at hun drikker , der skal ikke meget til før en hvalp bliver dehydreret. Hvis det fortsætter vil jeg køre et smut til dyrlægen i morgen.
    Held og lykke.


  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   1. jul 2012 Tager jeres ord til mig, Tak god søndag alle sammen

  • #11   1. jul 2012 jeg regner med at hun får hvalpefoder flere gange om dagen, så det ikke er en for stor portion af gangen.

    jeg synes det lyder som om det er fordi fodret gives for tørt, så hæld lidt vand ved og vær opmærksom på ikke at lade det stå blandet i mere end en time.

    du kan også hvis du har en have kaste fodret ud i græsset, så det går lidt tid med at spise det


  • #12   1. jul 2012 Prøv evt. med en foderbold (eller hvad det hedder) så hun kun får lidt foder af gangen .. Det hjalp på vores da hun var helt lille. Hun slugte maden hvis hun fik den serveret i en skål.

  • #13   1. jul 2012 hvis hun sluger maden kan det også have noget at sige.

    Men som de andre siger små potioner, prøv at bløde det op og ingen leg lige efter maden.
    Hvis det ikke hjælper ville jeg tage til dr dyr i morgen.

    Og endeligt et stort tillykke med den lille.


  • #14   1. jul 2012 Enig med de andre, og så skal i lade være med at motionere hende lige efter hun har spist, hun skal have god tid til at fordøje.

    Jeg synes godt i kan vente med dyrlæge så længe hun er glad og leger, det lyder til at hun er frisk ud fra det du skriver.


  • #15   1. jul 2012 1 samme foder som hos opdrætter. skal der skiftes skal det foregå langsomt.
    2 hvis tørfoder. enten opblødt eller i bold/på græs/spredt i hjemmet.
    3 mange små måltider
    4 ro på efter maden.

    OBS: Bare hvalpefoder lyder ikke godt i mine øre. Det skal være et kvalitets foder. Du ville jo heler ikke fodre dine børn med sukker og affald ville du? Er det sådan et foder opdrætter har brugt ville jeg starte skift asap.


  • #16   1. jul 2012 Er helt enig med Calles moar, vær opmærksom på foderet - det har stor betydning for din hvalps vækst. Hvis du fortsat er i tvivl, og det ikke forbedres, ja så vil jeg tage til dyrlægen.

Kommentér på:
Hej alle sammen

Annonce