{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Nu er ørerne blevet lagt derhjemme! {{forumTopicSubject}}

hihi smiley Ja min lille hvalp (labrador blanding) rundet snart 6 mdr., og han er bare dejlig.
Han har lige tabt den sidste mælketand og de nye kommer frem uden problemer smiley Han har endnu kun bidt én ting i stykker og kradset lidt på én anden ting. Ellers ikke ødelagt noget endnu. Han kan være alene i flere timer uden problemer og uheld smiley og han er renlig og holder sig hele natten. Og er en lille krudt bombe fyldt med energi! - som bedst brændes af ved at lade ham tænke smiley hihi.
Alt i alt, er jeg virkelig stolt af min lille vaps smiley
Og NU kan jeg stille og roligt mærke at han er på vej mod teenager perioden. smiley Når vi er hjemme er han sød og hører efter 98% af tiden smiley Når vi er ude hører han efter 30% af tiden (hvis jeg er heldig). Før hørte han efter godt 99-100% af tiden.
hehe, og kan se at han bliver "værre" til at hører efter gang efter gang.
jeg ved at det er en del af hans udvikling og forventer altså ikke at han er 100% perfekt lydhør hund som 6 mdr., jeg ved vi går en svær/hård tid i møde - det er jo ikke nemt at blive stor smiley
Heldigvis er noget af vores have indhegnet, så han kan løbe frit rundt når det er godt vejr ind og ud af huset. Og heldigvis når jeg tager ham med ud til hesten har ejerene en indhegnet have hvor han godt må være når jeg skal ride/arbejde med hesten og ikke lige kan holde øje med ham.

Ja, det er ikke rigtig en diskussion - men tænke om jer derude når nogle ting fra jeres hundes teenager periode som i vil dele med os andre? smiley og hvordan I klarede perioden? Var det hårdt eller nemt? Synes det er sjovt at hører/se hvordan de udvikler sig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er ørerne blevet lagt derhjemme!
  • #1   6. jul 2012 Alma fik 'fluer i hovedet' for noget tid siden.
    Alma har dog blusset lidt ned igen, og fluerne inde i hendes hoved er tilsyneladende rejst på (formentlig kort og midlertidig) sommerferie.
    Men ellers har hun været lidt en bandit. En gang til træning, glemte hun, at hun hed Alma (under indkald) og spurtede hen for at ville lege med de andre hunde.
    Hjemme igen var der dog absolut ingen problemer, og hun kommer med det samme uden snor i skov m.m.
    Så blev hun noget ukoncentreret, og den gode kontakt var lidt død. Hvis vi fx øvede "gå plads", gik hun ofte nogenlunde et par skridt, men så var der lige "Uh! En edderkop", og så var hun ellers på "jagt". smiley
    Hun ser også nogle gange spøgelser, og nogle ting (som hun egentligt har set flere gange) bliver lige pludselig utrolig farlige.

Tjah.. :o)

• #2   6. jul 2012 Thomsen har aldrig rigtig været en teenager, men hans ører har han ikke haft med sig siden han var 8 mdr smiley Han hører kun efter til træning eller hjemme, det er også grunden til han aldrig er løs smiley

Kommentér på:
Nu er ørerne blevet lagt derhjemme!

Annonce