1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Størrelse på 4 måneder Schæfer/Berner Sennen tæve? Størrelse på 4 måneder Schæfer/Berner Sennen tæve?

Jeg ville høre hvor store jeres 4 måneders tæver er/var..? Min dejlige Liva er blanding af Schæfer/Berner Sennen og er nu ca. 50 an. over ryggen. Liva var 46 cm. over ryggen som 3 måneders. Jeg syntes jo ikke at hun er ret stor, så ville høre hvad der er almindeligt..?

Jeg har tidligere spurt om hendes øre.. Som 3. måneders stod hendes øre op - de væltede lidt ind imod hinanden.. Nu som 4. måneders, så ligger de lidt sjovt ud til siden.. Lidt som Dobby fra Harry Potter, som hendes nye kælenavn er.. Nogen der ved om det bliver strit øre eller ikke..?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på 4 måneder Schæfer/Berner Sennen tæve?
  • #1   7. jul 2012 Ved kun at min Berner Sennen tæe (ren, med tavle) var lige omkring 48cm som 4 måneders, naturligvis med hængeører smiley

• #2   7. jul 2012 Så passer hendes højde jo godt.. Syntes bare ikke at hun virker ret stor.. Men nok fordi hun er så slank.. smiley Hendes øre ser sjove ud, men hun er dejlig uanset hvilke øre hun har... smiley

• #4   7. jul 2012 Tro mig: Det kommer! Lige pludselig så flyver hun i vejret, og bliver en ranglet teenager smiley

• #5   7. jul 2012 True: Jeg er også meget glad for hende.. Hun er en rigtig dejlig og utrolig lærenem hund.. smiley

Cat: Jeg er bare spændt så hvordan hun udvikler sig.. Som en Schæfer eller som en Berner Sennen.. smiley

• #6   8. jul 2012 Hun minder meget om en schæfer. Ørene er svært at spå om ,da hun er en blanding . Der er jo også schæfere hvis øre ikke stritter. Men det er jo også lige meget . Måske får hun et af hver . Sød det er hun ihvertfald. Kan godt forstå du er glad for hende.

• #7   8. jul 2012 Tror også mest hun kommer til at ligne en Shæfer smiley Da hun ikke har Berner Pelsen (så vidt jeg kan se) eller det meget brede hoved, hun har "bare" nogle aftegninger, og en mere pjusket hale (igen - efter hvad jeg kan se på dine billeder) men sød er hun i hvert fald! smiley

• #8   8. jul 2012 Husk også på, at bernere er langsomme om at vokse sig færdige. Vores på to år har lige taget et par cm mere i højden og også lidt i drøjden.

Kommentér på:
Størrelse på 4 måneder Schæfer/Berner Sennen tæve?

Annonce