{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Så ryger de. {{forumTopicSubject}}

På fredag ryger jaws's juveler....

Tror Molly er ved at være på vej til løb igen efter hvalpene....så tør simpelthen ikke tage cháncen igen...

Sidste gang gik hun jo i løb trods hun havde fået hendes løbs udsættelse ved dyrlægen....og jaws var blevet kemisk kastereret....og alligevel fik de hvalpe.....
Så denne gang er der ingen vej udenom.....Jaws blir kastereret een gang for alle fredag morgen kl 8.

Uha...syns det er lidt synd for ham.....men der er ingen vej uden om.....han har lavet de hvalpe han skal....og Molly har for den sag skyld også....

Er som vanlig skide ræd for det narkose pjat....men det skal nok gå...

Er også meget spændt på hvordan han forandre sig....der sigers jo de bliver mere rolige og dovne.....

Nogen der forresten kan sige mig hvor tidligt man kan kasterere en han hund.....

Vi har jo Basil drengen fra kuldet...og han skal kastereres så tidligt det overhovedet er muligt.......

Spørger sæføli dyrlægen fredag....men kunne jo være nogen herinde viste ca hvornår....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ryger de.
  • #1   19. jul 2006 ejjj
    Skal julepyntet lægges på loftet
    som der var en anden bruger der så
    smukt udtalte det *GGG*
    Vi fik det gjort da Batman var 10 mdr. inden
    han blev kønsmoden

    Held og lykke med det


  • #2   19. jul 2006 Barbara.....jeps....de bliver gemt væk nu...og de kan ik engang hænge til pynt...(lige som ved mænd)*GGG*

    Oki....var egentlig også omkring den alder jeg havde forestillet mig det kunne lade sig gøre....

    Fler har sagt til mig....når han er 2 år og først udvokset....
    Det ville gå ud over hans vækst...siger de.....altså højde og drøjde....

    Men er egentlig hamrende ligeglad med hvor stor eller ikke hvor stor han blir eller kunne blive....

    Skal bare ikke ha flere hvalpe......og vil ikke risikere han jumper sin mor når han blir i stand til det...

    Så takker for din besked.....var også hva jeg havde håbet kunne lade sig gøre i den alder*SS*


  • #3   19. jul 2006 Gustav blev kastreret i sidste uge og han er 5½ måned

Kommentér på:
Så ryger de.

Annonce