{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Så ryger bollerne..... {{forumTopicSubject}}

På Onsdag, skal Groggy kastreres.. Så må se om det har en effekt på ham... Han er jo kun 1 år, men stoooooor hanhund ifølge ham selv.. he he
Er selvfølig ikke glad for lillemand skal i narkose, men de snupper lige et øjenskrab under narkosen, så klasker vi 2 fluer med et smæk..
Jeg ringede fluks til dyrelægen idag og fik en tid..
Igår var dråben.. Da vi startede vores træningssæon op..
Groggy var et skarn.. Han har kastet sin kærlighed på en brun labrador , der tilmed hedder Rex.. Ergo en hanhund (kastrat) Han er dybt forelsket og kan spotte den udaf 26 hunde.. Altså ingen kontakt mig og Groggy imellem.. Han stressede op og nærmest rystede af hormoner!... Han har været in love med denne hund siden hvalpeholdet.. meget mystisk, men den må lugte af højløbsk tæve nærmest! At sætte spørgsmålstegn ved om hunde kan se farver, sker ikke her i familien.. Groggy ser igennem gule og sorte Labrador, og andre hunde for den sags skyld.. men BRUNE uhauha dem spotter han lige på stedet!
Efter 20 min. med stress, fråde og gøen, piven og trækken.. Smed jeg håndklædet i ringen.. Hjem igen med ham.. 3 x frem og tilbage fra hjem til træning.
Først træne med Bufas- hjem, op med Groggy- hjem og så op og træne mit eget hold og hjem.. Puha! Var træt af, at køre bil igår.
Men tænker selvfølig på min lille hormonbombe.. Det var jo syndt for ham og han stressede først ned da vi var ude i bilen..
Jeg har ondt i mine tynde arme idag.. Af, at holde det store brød, men han lavede heldigvis ingen scener! Lidt pinligt når man selv er træner! he he..
Nå, men ønsk ham og OS held og lykke på Onsdag he he.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ryger bollerne.....
Kommentér på:
Så ryger bollerne.....

Annonce