4.093 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

boxer/labrador blanding eller ulovlig hund boxer/labrador blanding eller ulovlig hund

jeg bliver faktisk lidt ked af det når jeg ser at folk skriver at man "bare" kan kalde sin ulovlige hund, for en boxer/labrador blanding,.

det skær i hjertet på en der ejer en "ægte" boxer/labrador blanding...
nogen steder bliver der lige frem gjort grin med det..

jeg undskylder lige på forhånd, jeg er ikke så god til at udtrykke mig, når jeg skriver...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boxer/labrador blanding eller ulovlig hund
  • #1   12. jul 2012 Det tror jeg hurtigt, at vi alle kan blive enige om.

• #2   12. jul 2012 kan ikke være mere enig,

det er godt nok ubehageligt,
    engang hvor jeg blev spurgt hvad Balder var blanding af, og jeg svarede med det samme Boxer/lab blanding, så kigget hun på mig som om " tager du pis på mig" og spurgte igen helt ærligt hvad er han en blanding af.. smiley

• #3   12. jul 2012 Jeg har haft en boxer/lab, og hun mindede overhovedet ikke om en ulovlig hund. Hun var mellemstor, lidt løs i huden og gylden med maske (a la broholmer). Hun havde søskende som var både gyldne, sorte og "tigrede", og ingen af dem lignede noget ulovligt (de faldt dog kraftigere ud end din Balder - de var alle meget muskuløse hunde).

• #4   12. jul 2012 Jeg synes nu ikke din hund ligner en ulovlig hund, jeg synes godt man se at der er boxer i ham.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. jul 2012 Det er vist endnu et sted, hvor hundeloven har sin "begrænsning".. Det er ærgerligt :S

• #6   12. jul 2012 syntes heller ikke han liner en af de ulovlige racer, så syntes det er endnu mere trist når folk de spøger på den måde, som nogen gør engang i mellem

• #7   12. jul 2012 Selvfølgeligt vil der være folk, der kalder deres ulovlige hunde for noget lovligt. Enten en blanding eller en lovlig "race" med en Mickey Mouse stamtavle.
    Det sker alle steder, hvor man har racespecifik lovgivning.
    Den rammer kun de lovlydige.

• #8   13. jul 2012 Jeg forstår godt at du tager det til dig. Når man kigger på din hund, ligner den jo heller ikke på nogen måde hverken en amerikansk staffordshire terrier eller en amerikansk bulldog, som jo ofte er dem der bliver kaldt labrador/boxer-blandinger.

Nu er det så ikke mange boxer/labrador-mix jeg har mødt eller stødt på, men de få jeg har, har bestemt heller ikke lignet nogen listehunde.

Forresten, er der nogen der rent genetisk ved om det er muligt at parre en SORT labrador med en tofarvet boxer og der så kommer tigerstribede hvalpe? Vil den sorte ikke være dominerende i den sammenhæng? Og der vil da ikke primært komme hvide områder og så få tigerstribet, hvis det endelig var?

• #9   13. jul 2012 Nej der kan ikke komme tigerstibet af den parring.
    Men det er fordi tigerstribet er et dominerende gen.

• #10   13. jul 2012 Hehehe....det gør næsten "boxer/labrador-blandinger" endnu mere interessant smiley

Hvad så med en gul labrador og en tigerstribet boxer? Der vil da heller ikke kunne komme hunde med primært hvidt på kroppen?

• #11   13. jul 2012 Jo det kan der godt. Da tigerstribet er dominerende, kan der være andre farver skjult

Kommentér på:
boxer/labrador blanding eller ulovlig hund

Annonce