Føler mig så heldig <3 <3 <3 - Hvad med jer ? {{forumTopicSubject}}
Sidder lige i min sofa og hopper rundt på HG (hvad kan man ellers lave?) og tæt op af mig ligger min dejlige Merle og en halv meter fra mig i sin fødekasse ligger min dejlige Monique og lille Destiny som grynter tilfreds - elsker mine dejlige hunde og jeg er bare så heldig at de tre perfekte skabninger er hos mig
Håber at min drøm om en dag at flytte længere ud mod landet og have god plads til flere hunde og hygge mig i et "bjerg" af hunde ikke er så langt væk endda
<3
Kan i ikke også have det sådan? Bare kigge på jeres hunde og blive helt varme i hjertet og glade fordi de er lige netop hos jer ?
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.736
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 566
Men man elsker dem jo på trods.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Jeg ligger syg her hjemme og her tidligere, lå jeg på sofaen med computeren på skødet og Bella lå ved siden af og møffede rundt og "skubbede" til mig med poterne, mens hun logrede. Så kildede jeg hende lidt på snuden og BANG! Så fik man lige en våd hundenæse i øjet og hun "greb ud" efter mig med poterne
Jeg er stadigvæk godt placeret i sofaen, men Bella har efterhånden fået tilegnet sig hele dynen og man nænner jo ikke at smide hende væk, for hun ser bestemt ud til at ligge godt!
Føler mig så heldig <3 <3 <3 - Hvad med jer ?