{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Føler mig så heldig <3 <3 <3 - Hvad med jer ? {{forumTopicSubject}}

Sidder lige i min sofa og hopper rundt på HG (hvad kan man ellers lave?) og tæt op af mig ligger min dejlige Merle og en halv meter fra mig i sin fødekasse ligger min dejlige Monique og lille Destiny som grynter tilfreds - elsker mine dejlige hunde og jeg er bare så heldig at de tre perfekte skabninger er hos mig smiley
Håber at min drøm om en dag at flytte længere ud mod landet og have god plads til flere hunde og hygge mig i et "bjerg" af hunde ikke er så langt væk endda smiley <3 smiley

Kan i ikke også have det sådan? Bare kigge på jeres hunde og blive helt varme i hjertet og glade fordi de er lige netop hos jer ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler mig så heldig <3 <3 <3 - Hvad med jer ?
  • #1   14. jul 2012 Jow det kan jeg bestemt, når jeg ligger i sofaen og begge hunde ligger tæt op af mig. Så får jeg det sådan smiley

• #2   14. jul 2012 Jo.. Ligeså stor og varm den følelse kan være, ligeså lille og usynlig kan den være når en 30 kg tung, savlende, langhåret fedtmulehund kl. 04.33 vader rundt på ens hår, og slikker en i hovedet med en tunge, man ikke har lyst til at vide hvor har været sidst. #!¤&!#!

Men man elsker dem jo på trods. smiley smiley

• #3   14. jul 2012 Jeg får den følelse med Bella mange gange om dagen!

Jeg ligger syg her hjemme og her tidligere, lå jeg på sofaen med computeren på skødet og Bella lå ved siden af og møffede rundt og "skubbede" til mig med poterne, mens hun logrede. Så kildede jeg hende lidt på snuden og BANG! Så fik man lige en våd hundenæse i øjet og hun "greb ud" efter mig med poterne smiley

Jeg er stadigvæk godt placeret i sofaen, men Bella har efterhånden fået tilegnet sig hele dynen og man nænner jo ikke at smide hende væk, for hun ser bestemt ud til at ligge godt! smiley

Kommentér på:
Føler mig så heldig <3 <3 <3 - Hvad med jer ?

Annonce