{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.171 visninger | Oprettet:

stakkels stakkels bange hund..! åh hvor jeg blev gal..! {{forumTopicSubject}}

Vi kommer køre mod give ude i NV kvarteret. Pludselig siger min niche der var en hundekurv smidt ude i rabtten... vender bilen om for at tjekke og der var en kurv og ikke mindst en lille skræmt! hund... slukkede bilen og prøvede at få den hen til mig men den var simpelhen så bange så den bare løb over vejen...
vi kørte efter den og min kæreste ringede til politiet mens min niche, nevø og jeg rendte rundt og ledte...
PLUDSELIG kaldte min nevø på mig der var den endnu engang rendt over på den anden side af vejen... løb efter den, men desværre var det i en TÆT skov så på trods af jeg ledte og ledte og ledte efter den stakkels hund var den væk...
Gik tilbage til min kæreste, hvorpå han fortalte mig at politiet havde fortalt at det var efter en ulykke igår og de havde haft 4 patruljer efter igår, men at de ville sende en patruljer mere ud for at lede efter den men at desværre nok ikke kunne gøre mere... De havde kontakte ejeren, men der skete ikke noget når de kontaktede ham, som om han var ligeglad?!?!? TÆnkte fandme nej om den stakkels stakkels hund sku rende derude, så ringede 1812... men kun for at finde ud af at de ikke kunne/ville, gøre noget som helst.. Det eneste de ville, var at oprette en journal på hunden og så ville de sende en dyr ambulance ud, hvis eller retter når hunden blev kørt over....

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der kan indfange hunde efter en ulykke f.eks...?

Så bliver man gal når man har brugt så lang tid derude og aflyst det jeg egentlig skulle til, for at fange den hund og så INGEN kan hjælpe den stakkels hund....
Hvor er det synd og hold kæft ,hvor har jeg dårlig samvittighed over for den hund... lagde mad og vand ud til den, mere ku jeg ikke gøre desværre...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stakkels stakkels bange hund..! åh hvor jeg blev gal..!
Kommentér på:
stakkels stakkels bange hund..! åh hvor jeg blev gal..!

Annonce